Terug naar overzicht
Ik heb dit al gedaan op een trouwfeest en dat blijft gemakkelijk zitten. Het hangt ook wel een beetje van je boesem af. Ik heb een B dus niet te zwaar. Je kan er wel geen echte push up mee doen...
Bij mij ook ne goeie Bcup dus dat zou moeten lukken... Een bepaald merk of winkel waar je ze hebt gehaald?
Ik heb deze toevallig gekocht bij Hunkemoller voor Oudejaar. Blijft echt goed zitten! Al is het soms wel raar omdat het idd meehangt als je je voorover bukt, maar na een tijdje ben je eraan gewend. Ik heb er toch een goede tien uur mee rondgelopen zonder problemen. Wel belangrijk dat je je niet insmeert met bodylotion voor je ze aanbrengt moet echt op een gewassen huid zijn of het blijft niet plakken.
Ik zat met dezelfde vraag, want een vriendin raadde mij dit ook aan aangezien mijn kleed ook helemaal open is achteraan... Bedankt voor de tips!
hm goeie post van jou bedankt!!! hünkemöller dus :) had al gehoord dat ze dat in veritas ook zouden hebben ik heb niet het probleem dat mijn kleed open is maar mijn bustier is vooraan en achteraan volledig doorschijnend behalve aan de borsten staan er gouden bloemen op... dus BH no way. Had al gehoord van die plakkende kipfilets zoals mijn nicht ze noemt en ze zouden ook werken bij haar maar zij heeft maar een A'ke ik zit met een C gelukkig nog niet zóveel steun nodig maar kzou me nu toch net iets veiliger voelen met een echte bh, maarja tis nu zo :) er bestaat nog iets waar ik van hoorde wat je kan krijgen in veritas das huidlijm of tape dus moest ik van u zijn kzou da ook maar gaan halen das toch een extra veiligheid moest er dan toch zo een ding loskomen :D dan tape'en we da toch gewoon weer vast :-D groetjes en succes met je zoektocht! Fatimma
Hey Lies, Dergelijke dingen kan je kopen bij Veritas. Met kleefbh's heb ik geen ervaring maar ik heb al wel eens de siliconen tepelklevers gebruikt (onder een zomerjurkje) en ook de dubbelzijdige tape (om kleedjes op zijn plaats te houden). Beetje raar in het begin maar blijven goed zitten. Groetjes, ilse
Hey, Ik heb onlangs via Pabo bh gekocht met klevende zijkanten. Gedragen op oudejaarsavond en bleef perfect zitten. Je hebt ze in het wit, huidskleur en zwart. groetjes Sofie
Die van mij waren ook van Hunkemoller... 2 keer gedragen en echt geen probleem!
Ik heb ook eens een kleefbh gekocht in Hunkemoller. Ik heb een D-cup en zelf bij mij bleef dit de volledige avond goed op zijn plaats zitten. Ik had hem wel al eens "getest" voor ik naar dat feest moest om zeker te zijn dat het ging lukken.
Hallo Van die kleefbh ben ikzelf tevreden. Niet dat je er veel steun van kan verwachten maar je voelt je tenminste niet "bloot". Verder, in een heel ver verleden heb ik ook eens van die plakkers geprobeerd maar dat is echt wel sukkelen en ik voelde mij daar absoluut niet op mijn gemak mee. Veel succes! Groetjes