Terug naar overzicht
Hoi Darline, Wij trouwen een weekje na jou. Maar jullie trouwen wel op mijn verjaardag, altijd een goeie dag :o)! Wij hebben de hoofdzaken al geregeld: -zaal -dj -fotograaf -uitnodigingen+boekje is bijna klaar -kleed is gekozen -kapper ligt vast (zodat hij zeker niet op vakantie was) -kleedjes voor de bruidskindjes hebben we ook al -we zijn al bij een drukker gaan horen wat het juist kost -vervoer Maar er zijn nog een heel deel zaken die we nu nog niet kunnen regelen, die echt maar een paar weken op voorhand kunnen geregeld worden. groetjes
Wij trouwen op 2 juli. Dit hebben we al in orde: * gemeentehuis en kerk liggen vast * feestzaal ligt vast * vervoer * fotograaf * kapper + visagiste * enveloppedoos * trouwjurk gekozen * schoenen, lingerie, juwelen bruid * uitnodigingen gekozen * bedankjes gekozen * misboekje is zo goed als af * dj * getuigen gevraagd Volgende week gaan we voor de ringen kijken. Nog doen: * kostuum bruidegom * kledij kindjes * zaalversiering (zit al in mijn hoofd) * cadeautjes voor aan de kerk * bruidsboeket kiezen * ...
Wij trouwen 16 juli en hebben al in orde:- zaal- fotograaf en videograaf- ceremoniemeester- kerk- gemeentehuis- kapper + visagiste- Trouwjurk + accessoires (nog geen schoenen en lingerie)- DJ- getuigen- vervoer- trouwkostuum (zonder das en hemd)- trouwringen Wij hebben huwelijksreis al beslist maar wachten nog op een kredietkaart om vast te leggen.Misboekje is gemaakt maar nog niet goedgekeurd.Uitnodigingen zijn quasi beslist, opmaak is ook beslist.En ik denk dat het dat zowat is... groetjes xxx veel succes en plezier nog met de voorbereidingen!
Hoi hoi, Wij trouwen op 8 juli ! Wat al is reeds in orde: - zaal geboekt - traiteur + menu - huwelijksviering - dj Tim - fotograaf Heidi - kapper Ellen - vervoer: huifwagen - vieringsboekjes - trouwkleed - huwelijkskaars + getuigenkaarsen - gastenboek - feestviltjes - rode loper - lijst met genodigden - draaiboek - uitnodigingen - ringen Wat nog gedaan moet worden: - bloemen - kledij bruidegom - gastenlijst definitief maken - schoenen+juwelen - tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA) - ballonnen voor aan de deur - bedankingetjes maken - lijst favoriete muziek voor DJ - enveloppendoos - tafelversiering Groetjes
Wat al is reeds in orde:
- zaal geboekt
- traiteur + menu
- huwelijksviering
- dj Tim
- fotograaf Heidi
- kapper Ellen
- vervoer: huifwagen
- vieringsboekjes
- trouwkleed
- huwelijkskaars + getuigenkaarsen
- gastenboek
- feestviltjes
- rode loper
- lijst met genodigden
- draaiboek
- uitnodigingen
- ringen
Wat nog gedaan moet worden:
- bloemen
- kledij bruidegom
- gastenlijst definitief maken
- schoenen+juwelen
- tafelbekleding + tafellopers + servetten (AVA)
- ballonnen voor aan de deur
- bedankingetjes maken
- lijst favoriete muziek voor DJ
- enveloppendoos
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie en hebben in orde: de zaal de jurk we zijn in onderhandeling met fotograaf kapsel en visagie doe ik gewoon lekker zelf... lang leve een kort kopje! en that's it... meer dan tijd genoeg voor de rest... vermits het een verlengd weekend is, zullen we ervoor moeten trouwen voor de wet, maar dat moeten we nog beslissen wanneer enzo. ik hoop samen met jou op een mooie, zonnige maar niet te hete dag... veel succes met de voorbereidingen!
wij trouwen 9juli - trouwkleed, schoenen en juwelen - kerk en gemeente - fotograaf - bedankjes (zelf maken) - uitnodigingen zijn gekozen - getuige - gastenboek - enveloppendoos - vervoer - dj - zaal + menu - desserts - receptie - kapper - visagist - kado voor bruidskindjes waar ook de ringen aan komen. ipv ringkussen - rode loper in de kerk - ben bezig aan de misboekjes - versiering voor in de kerk aan de banken - iemand die de bloemversiering gaat maken voor de receptie en kerk - personen die mijn vrijgezellendag gaan organiseren en dat is het zowat denk ik. Veel succes groetjes