Terug naar overzicht
Heey Katrien, Wij geven ons feest ook in ontmoetingscentrum Rooierheide, maar wij trouwen wel later als jou. Maar je kan wel elke maandag gaan klaarzetten natuurlijk! Hoeveel personen nodig je uit? Veel Liefs, Stéphanie!
Hey Katrien wij trouwen in die zaal op 3/6/2011. Je mag altijd eens komen piepen in de zaal. Help me er tegen dan nog eens aan denken en dan geef ik je het uur door waarop je kan komen... Wij hebben een 170tal genodigden en gaan werken met staan- en zittafels. Mijn tante zorgt voor de aankleding, de bloemen, enz.... Groetjes Marijke
Hallo, Wij zijn vorig jaar in augustus getrouwd en hebben ons feest ook in deze zaal gegeven. Echt een mooie zaal hoor. Als je wil kan ik eens kijken tussen de foto's of ik er eentje heb waar je de zaal goed op kan zien. Als je mij een mailtje stuurt (annelieswijnants@gmail.com) dan stuur ik de foto's door. Je kan ook iedere maandag tussen 6u en 8u de zaal gaan bekijken, de zaalverantwoordelijke is dan ook daar. Groetjes Annelies
wij trouwen er ook! prachtige zaal! Op 28 mei 2011. Wil je de foto's ook eens naar mij doorsturen Annelies? sofie.devriendt1984@telenet.be groetjes, Sofie
Hallo Is het mss mogelijk om ook enkele foto's naar mij door te mailen? Ik ben vooral geinteresseerd in de zaal natuurlijk, maar ook rondom, de buiten, of er een beetje tuin is en zo, kunnen de kinderen snel op straat lopen tijdens het spelen ... ? Groetjes silvia_caenen@hotmail.com
Caenen ik ben ook op zoek naar een zaal hahaha :-D De Schalm in Genk is mooi en ik heb er voor 24 september al een optie op genomen maar ik zou graag 10september het feest geven dus ik ben op zoek naar een zaal die dat misschien wel nog vrij is? Is de Parochiezaal mooi? Mvg, Evelyne