Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brugge- Xantippe ????

20-3-2006 7:11:16
Heeft iemand ervaring bij Xantippe naar het schijnt steken ze niet alleen je haar op maar doen ze ook de make-up. Ik ben van brugge en weet geen ander adres waar ik op mijn trouwdag kan gaan voor de make-up en het kapsel.

Wie weet raad? Tips?

Kate
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2010

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik20-3-2006 9:39:40

Hallo Kate
ik ga ook naar Xantippe.
Ik ben al geweest voor mijn proefkapsel en dat mens tovert in 2 minuten een kapsel die geen één kapster kan. Ze geeft in nog geen half uur 5 kapsels gedaan. Ze zag een foto van mijn kleed en wist direct wat ik nodig had. Je kan je daar make - up laten aanbrengen. Naar het schijnt ook prachtig gedaan. één nadeel de prijzen zijn hoog: ik weet ook niet hoeveel.
Maar met Xantippe zit je zeker!
Het proefkapsel is wel gratis.
groetjes Ellen
www.users.poink.be/ellenenwim

Kate
10-6-2006
 Meld misbruik20-3-2006 12:26:20

Dankjewel voor de reactie

Angelique
11-8-2006
 Meld misbruik21-3-2006 14:08:43

Hallo - ben niet zo zeker van Xantippe - mijn schoonzus is er vorig jaar in oktober geweest en was absoluut niet tevreden - kwam heel onnatuurlijk over. Thuisgekomen heeft ze alles (haar haar en makeup) opnieuw snel zelf gedaan en ze zag er goed uit!

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik23-3-2006 18:03:16

Ik was er geweest voor mijn huwelijk. Ik had eerst een proefkapsel laten doen en jammer genoeg trok het op niets! Ik ben thuis gekomen en heb alle speldjes er vliegensvlug uit getrokken. Ik voelde me verschrikkelijk.

Via mijn vriendin ben ik dan terecht gekomen bij kapster Pernill. Zij heeft verschillende proefkapsels gedaan en heeft mij een wondermooi kapsel voorgetoverd! Het was perfect en zelfs mijn echtgenoot stond verbluft van het resultaat.
Voor mijn make-up ben ik dan op de Baron Ruzettelaan geweest (op ongeveer 10 minuutjes rijden van mijn kapster) en dat was ook geslaagd!

Ik zou toch mijn kapster en schminkster aanraden.
Ze kan echt toveren met je haar.

Groetjes,
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...