Nu Online
Momenteel zijn er 562 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen nylonkousen?

11-1-2011 10:04:11
Hallo,

ik heb even een misschien wat vreemde vraag.
Ik heb nogal brede bovenbenen waardoor ik in de zomer steeds een short of legging onder mijn rok aandoe, als ik dit niet doe krijg ik last van kleine brandwondjes. Dit wil ik natuurlijk vermijden op mijn trouwdag en krijg in mijn omgeving dan regelmatig te horen: 'Je draagt toch nylonkousen?'. Maar eerlijk gezegd doe ik dit absoluut niet graag aan, dus was mijn idee om een leuk shortje te vinden om onder mijn kleed aan te doen. Nu weet ik niet waar ik dit kan vinden, hebben jullie soms ideetjes? Liefst een (gebroken) wit met eventueel een klein kanten randje ofzo.

groetjes

Anouk
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1182

frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-1-2011 11:36:20

Ik denk dat je zo iets wel kan vinden bij een betere lingerie winkel?

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik11-1-2011 11:38:37

Een op en top geklede dame, draag steeds nylon kousen!
Elke bruidswinkel zal het je aanraden.
Kunnen deze niet over je shortie?

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik11-1-2011 11:39:32

Hey,

Ik ken dat probleem. Ik had zo'n "sexy" corrigerend ondergoed aan (zie magic knickers van Trinny & Susannah). Totaal niet om aan te zien, maar heel efficiënt. Heb ik gekocht in de lingeriewinkel.
Eronder draag je natuurlijk de lingerie die je kiest.

succes

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik11-1-2011 11:58:58

ik heb daar ook altijd last van!! En nylon kousen in de zomer????? da zie ik totaal nie zitten, das een echte marteling :) Ik denk ook dat ik zal kijken voor zo'n sexy corrigerend ondergoedje, er moeten toch sexy dingen bestaan voor mensen met wat steveige billekes ook hé! succes met je zoektocht hé!

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik11-1-2011 12:44:23

Hey,
Ik ben in de zomer getrouwd en droeg geen nylonkousen! Ik had een lang kleed en geen kat die het gezien heeft Ik haat nylonkousen en doe ze alleen aan als het echt niet anders kan in de winter....
De lingerie onder het kleed ziet toch niemand dus daar doe je mee wat je wil, het moet vooral comfortabel zitten vind ik. Je moet er heel de dag in rondlopen, het gaat waarschijnlijk warm zijn en dan nog eens een (meestal) zwaar kleed erover...
Groetjes,
ilse

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik11-1-2011 12:59:27

Hey hey,

Ik zal ook geen nylonkousen aandoen. Het is dan zomer en (hopelijk) toch veel te warm om nylons te dragen. Bovendien vind ik dat ze altijd nogal opvallen, want ze zijn nooit exact de juiste kleur en bovendien blijven ze ook heel moeilijk zitten (heb namelijk heel lange benen...). Daarnaast zal ik waarschijnlijk (gedeeltelijk) open schoenen dragen onder mijn trouwkleed, wat met nylons toch ook niet echt sexy is :-p.

Heb in de zomer wel hetzelfde probleem als jou (brandwondjes) maar zou dan inderdaad gewoon een schortje zoeken, onder een lang trouwkleed ziet toch niemand het ;-). Of misschien eens in de winkel waar je je trouwkleed koopt informeren, wie weet hebben zij wel een "wondermiddel" ;-).

Groetjes!

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik11-1-2011 17:04:16

Hey
ik ben blij te horen dat andere bruidjes het brandwondjes probleem ook hebben.
dacht dat ik de enige was...

ik ga ook een wit shortje aandoen en idd dat ziet toch niemand... liever dat dan heel de dag pijn te hebben !

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-1-2011 17:49:16

Ik droeg ook geen nylons, hoor...
Wij zijn dus geen op en top geklede dames volgens jeff... Allee, dat weten we dan ook alweer! ;-)

nathalie
15-8-2011
 Meld misbruik11-1-2011 20:43:32

ik heb ook hetzelfde probleem en ik ga ook zo een corrigerend broekje aandoen!
heb ik twee vliegen in 1 klap :) een afslankend effect en geen brandwondjes!

groetjes

Louise
23-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 20:15:44

en ik me maar lastig voelen omdat ik inderdaad ook dacht de enige te zijn...
al weet ik dat mijn toekomstige dat verschrikkelijk gaat vinden, ook ik zal ofwel voor nylons of voor een corrigerend broekje moeten gaan. Anders eindig ik de dag met afschuwelijk pijnlijke brandwonden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...