Terug naar overzicht
Hey Lien,ben je niet heel donker? En gaat het er snel weer af of blijft het wel een weekje?Groetjes,Lieve
Dat is goed om te weten want ik lig niet graag onder de lampen! Blijft het kleur lang zitten. Leuk dat het kleur niet afgeeft. Hoeveel heb je moeten betalen? Ben je van de streek van Brugge?Veel succes
Wel ik ben nu toch al bruin sinds zaterdag ( vrijdagavond laten spuiten) en het is nog steeds hetzelfde ! Dat zou ongeveer een week moeten blijven zei ze me, maar er zijn er die zeggen dat het langer is ook ... Ik ben van Wingene ( niet zo ver van Brugge dus) en heb het laten doen in Pittem : heb 30 € betaald.groetjeslien
Tja, ik heb hier ook over nagedacht. Ik heb bang dat als het mooi weer is het toch af zal gaan geven doordat je een beetje zweet. Wat denken jullie daarvan?Katrien10 juni 2006
Hallo, een vriendin van me heeft dat ook laten doen voor haar huwelijk, maar na het feest was er toch veel kleur aan de binnenzijde van haar kleed...Zou toch eens op voorhand testen wat er gebeurt als je misschien wat begint te zweten enzo...GroetjesLynn
Wat grappig, ik heb deze morgen net een mailtje gestuurd om ook een afspraak te maken in een zonnecenter. Zij geven ook nog es een kortingsbon van 10 € dus ik zal normaal gezien maar 25 € moeten betalen !!! Ik test het nu al uit, gecombineerd met zonnebank want op 8 april moet ik mijn kleedje gaan passen. Kwestie van een idee te hebben hoe ik eruit zal zien hé ?Groetjes,Isabelle
Ik ben zaterdag naar een huwelijksfeest geweest en ik moet eerlijk zeggen aan mijn kleren kon je het niet zien ... Misschien hangt het er ook van af hoe je het laat doen, hoelang je het laat drogen, hoeveel lagen je laat spuiten. Denk dat dat persoonlijk is :-)Ik kan enkel zeggen bij mij gaat er niets af, zelfs niet na het dansen op een huwelijksfeest ! GroetjesLien
Hey,bij mij zag je het toch aan mijn knokels ( vingers, tenen, ...) dat het niet echt natuurlijk was ... ook in uw plooien van je vingers, armen ... zag je dat er lijntjes te zien waren.Ik ben zelfs 2 keer geweest omdat het de eerste keer helemaal niet goed gelukt was.Ik denk toch maar dat ik de zonnebank ga nemen voor alle zekerheid!!
Airbrush tanning kan maar 5 uur afgaan. Dus die periode draag je best loszittende kledij... Daarna gaat het niet meer af hoor! Dan mag je er zelfs mee in bad zonder dat het afgaat, dus kan het zeker niet vanzelf hé, al zweet je nog zoveel...