Terug naar overzicht
De prijzen van linea rafaelli liggen voor suitekledij meestal tussen de 400-800 euro... Dat zal van Vankets zeker niet minder zijn
het is voor gewone kledij rok + jasje al rond de 700 euro van vankets een kort kleedje was rond de 600 euro en dan spreek ik van zijn gewone kledinglijn ... ik denk dat je onder de €1000 weinig lange kleedjes gaat vinden van vankets tenzij in de solden misschien... groetjes Fatimma
Dan denk ik dat ze eens naar E&R in Beverlo moet gaan. De verkoopster zei me dat de suitekleedjes er begonnen vanaf € 200, zal dan wel geen Nicky Vankets zijn vrees ik. De keuze is er zeer ruim en ze zijn er helemaal niet opdringerig.
Hallo, Mijn mama had ook een suitekleedje (lang) van Nicky Vankets, dit was (dacht ik) rond de 900 euro. Wij zijn ook voor mijn man zijn kostuum bij Vankets geweest (in Hasselt). Hier staan zijn ouders in de winkel en ze zijn super vriendelijk. Echt niet opdringerig, als het dat is waar je schrik voor hebt. Je kan er echt gewoon binnenlopen om eens te kijken. Groetjes Annelies