Terug naar overzicht
Wij trouwen een dag later en moeten nog heeeeel veel regelen.Wat wel geregeld is:- Fotograaf en videograaf- bruidsjurk is besteld- gemeentehuis en kerk (maar we gaan misschien nog verhuizen dus de gemeente kan nog een probleem worden, gewoon nog niet aan denken)- zaal receptie en feest ligt vast- traiteur ligt vast- vervoer ligt ongeveer vast (moet nog beslissen wat juist maar die mens houdt de datum vast)- Ringen zijn gekozen En dit is het ongeveer denk ik.Waar ik concreet nog aan denk dat nog moet gebeuren: - uitnodigingen- menu`s vastleggen- kostuum bruidegom kiezen- alle accessoires van kledij- versieringen- boeket- make-up en haar- ... En ik zal waarschijnlijk nog vanalles vergeten zijn :s
En oh ja, ik moet volledig de viering nog in elkaar steken!
dan is er toch al een flinke boterham georganiseerd he! ik moet dringend werk maken van de kerk. bij ons is het volgende geregeld: - bruidsjurk is besteld - wagens zijn geregeld - gemeentehuis -feestzaal - ringen dus ik heb nog gigantisch veel werk! ben ook nog dringend op zoek naar een ceremoniemeester
Ik twijfel of ik wel een ceremoniemeester ga nemen, mijn ouders vinden dat niet nodig maar ik zou me wel zekerder voelen (je moet immers aan zoveel denken die dag)
ja voila, had eerst ook zo iets van het is niet nodig. maar ik heb er bijna geen ervaring mee, dus zou mij toch veel zekerder voelen moest er zo iemand aan je zijde staan. maar je kan kiezen tussen 6uur, 4 uur of 2 uur en daar ben ik nog niet goed uit. ik weet wel dat het dringend tijd wordt :)
Wij trouwen ook op 20 mei! Wat wij al hebben gedaan:- ringen besteld- ringkussen- uitnodiging gekozen en tekst gemaakt- misboekje gemaakt- kostuum voor m'n toekomstige- trouwjurk + kouseband + schoenen en juwelen- gastenboek- bedankje gekozen- gastenlijst- zaal- DJ- fotograaf- ceremoniemeester- zang kerk- stadhuis en kerk vastgelegd Wij nemen een ceremoniemeester, maar dit is iemand van onze familie die dit professioneel doet. Is dus wel handig voor ons :). Veel plezier nog met de voorbereidingen!
ja ga precies nog wat werk hebben :) heel veel plezier die dag :)
Wij trouwen de dag na jullie .. In orde: - Feestzaal - Gemeentehuis - Kerk - Fotograaf & videograaf - Ceremoniemeester - Getuigen gevraagd - Trouwkleed bruid - Vervoer - DJ (van de zaal) - Ringen - Openingsdans - Afspraak proef make-up & kapsel - Misboekje (90%) To do: - Uitnodigingen (zucht, moeilijke!) - Schoenen & juwelen bruid (februari?) - Kostuum bruidegom (februari?) - Kostuums suite - Bloemen - Menu vastleggen (deze maand) - Bedankjes
Hoi, wij trouwen ook op 21/05/2011 en zoals de meesten onder jullie zijn sommige zaken al in orde en andere nog niet: in orde: gemeentehuis priester voor alternatieve viering feestzaal + traiteur DJ fotograaf (+ er zullen wel wat familieleden videograaf spelen) uitnodigingen (aan't wachten op de proefdruk) vervoer kapster + make-up in progress: alternatieve ceremonie opstellen (wordt afgewerkt in maart) gastenlijst menu (wordt definitief beslist in februari) to do: trouwjurk (ga zaterdag met de kleermaakster naar de stoffenwinkel) kleren bruidegom schoenen bruid en bruidegom ringen (we weten wel al wat we ongeveer willen) boeket accessoires bruid Normaal gezien hadden we al iets verder gestaan (kleren bruidegom, ringen) maar vorige week is mijn vriend zijn moeder heel plots overleden, vandaar dat we momenteel wat andere zaken aan ons hoofd hebben. veel succes nog met de voorbereidingen!
hey charlotte, ik wil je even veel sterkte toewensen in de moeilijk tijd! en veel succes met het verder plannen van jullie huwelijk
Dank je wel. Die huwelijksvoorbereidingen zijn alvast wel goed om de zinnen eens te verzetten. Nog veel succes met de verdere planning!
Hey! Wij trouwen op 28 mei 2011! Wat al geregeld is: - zaal - priester -ceremoniemeester - fotograag en videograaf -bloemist (bloemen kiezen we in maart) -decoratie voor in de kerk - annonce is zo goed als af, vrijdag gaan we het papier gaan kiezen - misboekje is af, enkel nog proefdruk - ouders zijn bezig met hun deel van de aanwezigen, is deze week af, dan gaan we de menu gaan vastleggen - bruidsjurk gekozen - bruidsschoenen gekozen - man zal op 5e februari kostuum gaan kiezen, erna de andere mannen amai, wat een werk! Ik heb al heel wat slapeloze nachten na de rug hoor. Jullie ook? Groetjes, Leen