Terug naar overzicht
super! geniet ervan :-)
dank je wel zal wel geen probleem zijn jij ook :)
hey! welke maggie sottero heb je gekozen. ik heb de sabelle! groetjes!
Tof!Nu aftellen tot de eerste pas :)
hey joy, heb de freya gekozen. heb je kleedje ff gegoogled. super mooi!! veel succes nog!!
hey kendra, ja kijk er echt naar uit. jullie trouwen een dag achter ons zie ik. spannend he! :) groetjes
Hey Dewelke heb je gekozen? Ik heb de elouise royal @ Joy, de sabelle is inderdaad ook prachtig een echte prinsessenjurk
hey sarah, jouw kleedje is ook prachtig. maar maggie sottero heeft echt 1 voor 1 mooie kleedjes! ik ben er een grote fan van! mijn kleedje noemt freya. veel succes nog!
hey, super mooi kleedje, ik heb de annalise van maggie sottero, tis echt een prachtige collectie é da ze heeft
hey davina, ook een super mooi kleedje! veel plezier ermee!
hey meiden, Wat een prachtige jurken allemaal!Ik heb geen Maggie Sottero, maar kan ook niet zeggen welke jurk dan wel, want mijn aanstaande durft al wel eens op dit forum rondhangen :-) Ik heb vorige week mijn eerste pas gehad en normaalgezien op 20 april mijn kleed afhalen, ben wel super-nerveus! Jammer dat ik het niet meer kan zien tot dan :-). groetjes en nog veel succes iedereen! Joyce
hey joyce, bedankt! ik durf er voor wedden dat jouw jurk ook een pracht exemplaar is. heel veel succes voor jou!! groetjes
geniet ervan! het is echt een prachtige collectie!
bedankt renske! jij ook!! heb jij ook een kleedje van de collectie?