Terug naar overzicht
En ook aan mij aub...Ldeduytschaever@hotmail.comBedankt!Lieve
Naar mij mag je het ook doormailen roels.sofie@skynet.bebedanktsofie
HeyIk zou ook wel die tekst kunnen gebruiken. vickystuer@hotmail.comBedanktVicky09.09.06
Hallo, zou je het naar mij ook eens kunnen doormailen? lynn.guillaume@pandora.beBedankt!Lynn27.05.06
Inderdaad, ben ik helemaal vergeten. Doe het vanaf ik thuiskom deze avond. Sorry hoorGroetjes
Hallo,Hier volgt onze tekst.Als moeder moet je je vleugels,Hoe warm die ook waren, kunnen opensperren.Als vader moet je je handen,Hoe sterk die ook waren, ooit eens kunnen loslaten…Kinderen worden groot, leren vliegen,Verlaten het nest en gaan hun eigen weg.Wees niet verdrietig:Juist door de geborgenheid van jullie vleugels,Door de steun van die grote en sterke handKunnen de jonge vogeltjes zo hoog en dankbaarOpstijgen in een wereld van geluk.Sla nu die warme vleugels en sterke hand in elkaarEn kijk vol trots toe op hoe de jonge vogeltjes,Die eens zo klein en hulpeloos waren,Zelf grote en beschermende vleugels tevoorschijn toverenEn handen … groot en sterk …Bij de bedanking helemaal op het einde stond het volgende:Dankjewel…Ma en Pa,Mama en Papa,Voor jullie jarenlange warme vleugelsEn sterke handen.Voor jullie “open” vleugels en handen vandaag.Broers en zussen,Voor jullie levenslange vriendschap.Familie en vrienden,Voor de fijne uren samen.Els, voor de prachtige bloemen in de kerkAan onze bruidskindjes: Merel en MargotBarbara Dex voor de muziekE.H. Paul Goethals voor het voorgaan van onze huwelijksvieringAllen,Omdat je met ons meevierde.Voor de knipoog, een glimlach, een handdruk,Een schouderklop en de vele zoenen.Allemaal tekens waarmee we ons gesteund voelen inOnze belofte van trouw aan elkaar.Kom je toevallig aan ons deurtje,Klop maar gerust even aan.De deur staat altijd voor je open.Hopelijk hebben jullie hier wat aan.Groetjes,Joke
Ik denk dat het de beste oplossing was om dit op het forum te plaatsen, zo kan iedereen er misschien wat inspiratie uit halen.Nog veel plezier met de voorbereidingen.Groetjes,Joke
Joke,Bedankt! Mooie tekst!Ineke