Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

9 juli 2011

11-1-2011 17:30:25
Hey bruidjes...

Zijn er nog bruidjes die op 9 juli 2011 trouwen? Ik ben altijd een zeer rustig persoon maar hoe meer ik op dit forum lees, hoe meer kriebels ik in mijn buik krijg... brr, toch een vreemd gevoel... 'vergeet ik wel niets', 'zal alles goed verlopen', 'is er niets beters dan datgene dat we nu hebben gekozen'... mijn vriend blijft natuurlijk heel rustig onder alles... herkenbaar zeker?

Misschien kunnen we af en toe eens van verhaal wisselen... erover praten is immers ook al super...
En hopelijk herkennen jullie mijn gevoel... want met 178 dagen op te teller hoop ik toch dat die kriebels af en toe verdwijnen...

Groetjes

Elke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1011

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 17:33:12

hey,
wij trouwen ook op 9 juli 2011. inderdaad de kriebels beginnen te komen: soms denk ik ja tzal goed komen , alles op zijn tijd, alles zoals we willen . en dan zijn er van die momenten dat ik niet weet wat eerst te doen.

maar zolang dat het plezant blijft, mag er stress zijn!

groetjes mimi

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik11-1-2011 17:34:50

hey elke,

ik ken het gevoel volledig.
ik trouw 20/05/2011 en ik heb echt het gevoel of ik ga nooit op tijd alles geregeld krijgen.
hoe meer ik eraan denk, hoe meer stress ik krijg :)
dat jouw vriend hieronder rustig blijft, ken ik ook volledig.
ik zoek alles op, en hij gaat er mee akkoord :)
dus begrijp je de volle 100%.
hou me op de hoogte hoe alles loopt :)
groetjes tamara

Evi
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 18:51:56

9 juli !
Van welke regio zijn jullie?
Groetjes

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik11-1-2011 18:56:33

wij zijn van nijlen, tussen lier en herentals.
en jullie?
groetjes

Evi
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 18:59:44

Wij zijn van Limburg...
Spannend !

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 19:02:29

Wij trouwen ook op 09 juli 2011. Kheb het gevoel dat we dringend naar ons gemeentehuis moeten om datum vast te leggen. In de week lukt dit niet met het werk en zaterdagochtend zal ook zoeken worden.
Burgerlijk huwelijk te Varsenare en feest te Gits, Roeselare.
Wat staat vast: feestzaal, DJ, trouwkleed, fotograaf.
Zondag vraag ik mijn getuige.
Ik heb vooral kriebels omdat onze traiteur nog niet vaststaat. Dit is top of the list. Ons ontwerp voor uitnodigingen zit in ons hoofd, dus die moeten we nog uitwerken. Trouwringen bij Fede Di Oro willen we in februari bestellen.
Nu zijn we een huisje aan het zoeken dat we willen huren vanaf ong. april.
Mijn verloofde moet nog een trouwkostuum gaan kiezen.
Menu bij feestzaal vastleggen, bloemen kiezen, ... STRESS!
En ja hoor, mijn vriend blijft er kalm onder ;-)
Veel succes allemaal!

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 19:13:12

Het is zoals Mimi zegt... het ene moment denk je dat je alles onder controle hebt, het ander moment denk je 'damn, ik vergeet vanalles'...
Bedankt voor de reacties... ik ben blij dat ik mezelf erin herken .
@ Evi; wij zijn ook van Limburg... Maaseik
@ Jana; ik heb voor mijn burgelijk huwelijk gewoon gebeld naar het gemeentehuis... de papieren kunnen pas officieel in april in orde gemaakt worden... bij ons hoef je dus niet persoonlijk langs te gaan om een datum en uur af te spreken.
Wat staat vast: feestlocatie, DJ, fotograaf, trouwkleed, schoenen, getuigen, kerkelijk huwelijk, misboekje
Ook de traiteur voor de lunch en het avondfeest bezorgt me nog de nodige kriebels, als ook de tenten, stoelen en tafels die we huren voor ons tuinfeest... Als deze dingen vaststaan, hoop ik dat ik alweer wat geruster ben ... wij zijn er in ieder geval mee bezig.
Vriendjes blijven heel erg rustig geloof ik als ik dat zo lees... toch tijd genoeg! Mijn vriend leek het zelfs voldoende de getuige pas in mei of juni te vragen... maar dat is ondertussen gelukkig ook al wel gebeurd...
Veel succes nog...

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 19:20:32

Wij trouwen ook op 9 juli 2011. Laat ons alvast collectief goed weer bestellen, dan komt dat alvast goed :)
Ik sluit me aan bij de verhalen hierboven... Soms relaxed en idee van alles komt goed, nog tijd genoeg en soms begint de vibe om vanalles te beginnen regelen!

Het zal er snel zijn!!
Groetjes en nog veel succes bij het voorbereiden!

@ Tamara: Ons feest is regio Herentals en onze foto's zullen regio Lier - Herentals getrokken worden. Waar doen jullie je feest en foto's??

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 19:54:43

Graag de dag ervoor ook goed weer, want wij trouwen op 8 juli
Ook hier veel organiseren en af en toe wat gezonde stress, vooral dan als ik zie hoe kalm mijn toekomstige erbij blijft en bij alles zegt 'moet dat nu al geregeld worden?'...

Groetjes en veel succes nog!

Mimi
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 20:28:37

hey,
Ik ben van de regio Oost-Vlaanderen: Aalst. We zullen gezamenlijk wat eieren gaan brengen naar de arme klaren , voor het goede weer .
Nu met het eindejaar is het wat stil gevallen de laatste 2 weken, maar nu ga ik er weer volop invliegen.
Het misboekje is eindelijk af geraakt en de bruidskindjes en de getuigen heb ik begin december ook op een originele manier kunnen vragen. Bruidskleed en kostuum voor de wederhelft liggen al tijdje vast en volgende maand mag ik voor de 2 pasbeurt terug naar Den Haag. de ringen zijn in november besteld bij fede di oro, dus dat is ook al Ok. de pastoor heeft gisteren nog eens bevestigd. en het vorige week had het stadhuis gebeld dat we mochten komen voor alle papieren te tekenen en in orde te brengen, dus hebben we dat direct gedaan zodat daarvoor alles in orde (en vooral betaald) is voor de wettelijke trouw (die doen we op 28mei, twee feestjes bouwen hé ). de zaal, de ceremoniemeester, de make-up, de kapster, de bus, de fotograaf,de priester , live muziek voor in de kerk: liggen al een half jaartje vast maar de meeste gingen rond februari- maart terug contact opnemen om alles af te werken. De save-the-date kaarten hebben we met kerst en nieuwjaar verstuurd (en heel veel leuke reactie op gekregen: twas een eigen ontwerp van mijn wederhelft). deze maand wil ik: de uitnodigingen afwerken en bestellen, de misboekje kopieren en in elkaar zetten, de kledij voor de bruidskindjes kopen, onze schoenen kopen....en dan zal het al februari zijn voor de volgende punten.
Vandaag zie ik het allemaal zitten, morgen zal ik weer tilt slagen .
nog veel succes en plezier bij de voorbereidingen,
groetjes mimi

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik11-1-2011 20:35:48

Wij trouwen op 8 en 9 juli :)
En mijn verloofde is nog steeds heel erg rustig: het is toch nog 6 maanden, allez nu toch!

Wij hebben al:
-alle locaties maar overal nog iets te bespreken
-trouwjurk enzo (geen schoenen, lingerie)
-ringen
-getuigen
-de supergoeie visagiste moi-même hihi :)

We doen geen "misboekjes" maar een powerpoint-presentatie... Enfin, dat denk ik voorlopig toch nog... Spaart ons een aantal centjes en we hebben dat op een andere trouw gezien en vonden dat wel leuk :)
Over bedankjes zijn we nog niet uit... Ik neem aan dat ik dat zelf zal mogen/moeten regelen!
Een kapper is wat moeilijk... Wij zitten met een rit van Hasselt naar Gent op de 9e... En ik ben aant denken of ik niet van mijn idee af moet stappen (nl. van onze geweldig mooie trap afschrijden zoals in de films!) en gewoon een dagje vroeger in ons hotel zou slapen.. Daar in de buurt dan een kapper zoeken enzo...
Fotograaf worden wss verschillende vrienden met een passie voor fotograferen.
De DJ moeten we nog zoeken (aiai...)

Wat een gedoe allemaal he? Zo'n werk :)
En dan nog examens deze maand, joepie...

Succes!!!

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 9:33:49

Hier ook 9 juli, trouw in Merchtem en feest in Mechelen. Fotolocaties, nog maar paar vage ideeën.
En jullie verhalen zijn zoooooo herkenbaar. Begin te ervaren wat pre-weddingstress is...
Ben wat paniekering over misboekje (nog niets aan gedaan), uitnodigingen (ook nog niets voor gedaan), huwelijksreis, vervoer, notaris, voorhuwelijksakte op gemeentehuis,praktische kleine details, ...allé, de hele rimram. En ventje blijft er inderdaad... zeer rustig om ;-)
Als je ergens een kip zonder kop ziet rondlopen, that would be me...

Aaaaaaarrrgggggggghhhhhhh!! :-)

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 16:46:21

er komt spontaan een glimlach op mijn gezicht wanneer ik jullie verhalen lees... zo herkenbaar, en zo geruststellend, bedankt! Jullie doen er mij wel aan denken dat weer enkele zaken op de achtergrond geraken zoals de notaris (die wel heel belangrijk is)... maar ik denk dat alles wel goed komt... ik vrees dat er toch altijd iets (hopelijks) kleins niet zal lopen zoals wij dat willen... loslaten en genieten zeker...

Dit weekend nog eens naar de trouwbeurs in Hasselt... waarschijnlijk kan ik daar bij heel wat standen 'check' zeggen ... laat ons toch hopen...

Veel succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte...

dorien
9-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 19:17:14

Wij zijn ook van limburg (opglabbeek)
en trouwen ook op 9juli (ook mijn verjaardag)
ik krijg nu al dromen en nachtmerries van onze trouw. wat gaat het geven als we vlakbij de trouw gaan zijn :-)

vind het zalig om alles te regelen en zelf in de hand te hebben. (behalve het weer:-s)
zalig om hier al jullie reacties te lezen.

iedereen veel succes

jullie gaan dat goed doen ;-)

Ellen
2-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 20:49:35

Wij trouwen op 2 juli.
Ik heb soms ook het gevoel dat ik nog hopen tijd heb en dan op andere dagen krijg ik ineens het gevoel dat ik precies nog heel wat moet doen of vergeet.
Bij mij is het ook zo dat mijn verloofde er heel rustig onder blijft. Is precies overal wel zo wat.
Maar ja, het komt allemaal wel in orde. Het hebben er al zoveel gedaan.

Veel succes allemaal!

ilse
9-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 21:03:53

Ook hier 9 juli 2011, the big day!!! Ook limburg, namelijk zutendaal en kerk in Neerharen!
Ook hier een doodkalme vriend die zich in niks laat op jagen... Bij mij kriebelt het nu we nog ma een half jaar hebben.
Het meeste is geregeld eigenlijk: zaal, fotograaf, videograaf liggen vast, kerk en wet ook. getuige gevraagd, kleed gekozen en besteld, schoenen gekocht (in de solden in maastricht :)
vervoer is ook ok, bloemen doet een vriendin van ons mama, enkel nog bespreken wat we willen. Trouwringen check!, uitnodigingen weten we het format, mijn schoonbroer werkt het verder uit, bedankjes weten we ook al wat we willen ( ik zal zelf in de keuken mogen kruipen :)
Een van dees hebben we een afspraak met de pastoor en zal het misboekje in orde moeten gebracht worden.
Daarna het menu nog bespreken in de zaal en een drukker zoeken voor de uitnodigingen.
En dan nog wat kleine dingentjes...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...