Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help :(

20-3-2006 11:05:33
Hoi,

Als DJ hadden we gedacht aan een vriend maar die wilt dit nu niet doen omdat hij dan niks aan het feest heeft dus moeten we op zoek naar een andere oplossing.
We willen geen DJ die commerciele muziek draait en hoempapa, eerder launchy music, salsa, zomerse melodien.
Ik had ook gedacht aan een live band, maar ik zou niet weten waar ik daarvoor zou moeten zoeken.

Alle tips zijn welkom!!!

Sofie
11/08/06

Sofie
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 392

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik20-3-2006 12:00:39

Hey,

waar is je feest?

Groetjes,
Lieve

Kelly
25-8-2006
 Meld misbruik20-3-2006 12:03:36

Hoi Sofie,

Wij nemen ook geen dj wij houden ook niet zo van al dat commerciele gedoe. MIjn vriend heeft een hele grote cd collectie en we zetten onze favoriets nummers op een bestand. We nemen onze laptop mee en zo kan die dan alles afspelen. De geluidsinstallatie gebruiken we van mijn schoonbroer hij verhuurt zo'n dingen ook de lichtinstallatie brengt hij mee. Dat wordt dan allemaal met de feestzaal geregeld, hij komt alles die ochtend installeren
ZO hebben we aparte muziek voor de receptie buiten, het diner en het avondfeest.

Wij zijn nu natuurlijk de lijst aan het samenstellen.
Ik hoop dat je snel een oplossing vindt.

groetjes Kelly

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik20-3-2006 12:39:43

Waarom contacteer je niet gewoon een DJ voor een gesprek? Onze DJ vroeg welke muziekkeuze we hadden, en die gaan ze draaien, dus ik denk wel dat elke DJ zal vragen wat de voorkeuren zijn hoor.

Katrien

Sofie
11-8-2006
 Meld misbruik20-3-2006 13:47:50

ons feest is in onze tuin.
Viane - Geraardsbergen

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik20-3-2006 14:03:21

Sofie,

Als je live muziek zoekt, moet je eens gaan kijken op Nederlandse sites, het is daar namelijk de gewoonste zaak van de wereld om een live bandje te hebben voor je huwelijk. Ik vrees alleen dat je er wel een budget voor zal moeten reserveren want goedkoop is zoiets nooit.

Ik hoop dat je iets naar je zin kan vinden.

ine

Joery
29-4-2006
 Meld misbruik20-3-2006 19:49:03

Wij hebben een vriend die DJ is en launch draait ...
Kzalhem eens vragen of ik zen tel mag geven .
Groeten
R&J

marissa
18-8-2006
 Meld misbruik20-3-2006 23:04:07

loungy?

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik21-3-2006 12:39:58

wat is launchy?
lounge bedoelen jullie?

willen jullie een dansfeest of een zitfeest?

want met lounge ga je de mensen niet aan het dansen krijgen hoor.
En salsa, tja, dat moet je al kunnen natuurlijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...