Terug naar overzicht
Hey,waar is je feest?Groetjes,Lieve
Hoi Sofie,Wij nemen ook geen dj wij houden ook niet zo van al dat commerciele gedoe. MIjn vriend heeft een hele grote cd collectie en we zetten onze favoriets nummers op een bestand. We nemen onze laptop mee en zo kan die dan alles afspelen. De geluidsinstallatie gebruiken we van mijn schoonbroer hij verhuurt zo'n dingen ook de lichtinstallatie brengt hij mee. Dat wordt dan allemaal met de feestzaal geregeld, hij komt alles die ochtend installeren ZO hebben we aparte muziek voor de receptie buiten, het diner en het avondfeest. Wij zijn nu natuurlijk de lijst aan het samenstellen. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt.groetjes Kelly
Waarom contacteer je niet gewoon een DJ voor een gesprek? Onze DJ vroeg welke muziekkeuze we hadden, en die gaan ze draaien, dus ik denk wel dat elke DJ zal vragen wat de voorkeuren zijn hoor.Katrien
ons feest is in onze tuin.Viane - Geraardsbergen
Sofie, Als je live muziek zoekt, moet je eens gaan kijken op Nederlandse sites, het is daar namelijk de gewoonste zaak van de wereld om een live bandje te hebben voor je huwelijk. Ik vrees alleen dat je er wel een budget voor zal moeten reserveren want goedkoop is zoiets nooit. Ik hoop dat je iets naar je zin kan vinden. ine
Wij hebben een vriend die DJ is en launch draait ...Kzalhem eens vragen of ik zen tel mag geven . Groeten R&J
loungy?
wat is launchy?lounge bedoelen jullie?willen jullie een dansfeest of een zitfeest?want met lounge ga je de mensen niet aan het dansen krijgen hoor.En salsa, tja, dat moet je al kunnen natuurlijk.