Terug naar overzicht
amai proficiat jij staat idderdaad al heel ver met je dagindeling. wou dat ik ook al zo'n duidelijk overzicht had :) heel veel plezier op je dagje!
Schitterende planning!Hoe pak jij dat aan om je huis 'open te stellen' om iets te eten en te drinken?Haal jij dat zelf aan? Wie zet alles klaar? enz.Ik zit ook nog met een te vullen periode maar zie het niet echt zitten hier thuis, dan heb je zelf een pak extra werk?
Ik dacht er eigenlijk aan om broodjes te bestellen en die dan te laten leveren, dan heb ik er zelf geen werk aan. Glazen en borden zijn snel door iemand in een afwasmachine gestoken. Wij blijven maar even en vertrekken dan voor onze fotoshoot. Ik vertrouw onze ouders wel genoeg om alles af te sluiten en niemand binnen te laten die ons huis overhoop zou willen zetten.
Bij ons is het ongeveer zo: * 8 uur: kapper + visagiste aan huis (voor mij en mijn zus) * 10 uur: kleed aandoen + dochtertje aankleden * 10.45: aankomst van mijn familie * 11.00: aankomst bruidegom met zijn familie * 11.30: vertrek richting gemeentehuis * 11.45: burgerlijk huwelijk * 12.15 - 13.00: lunch met de suite * 13.00 - 13.45: fotoshoot voor ons (suite luncht verder) * 13.45 - 14.15: foto's met de familie * 14.15: vertrek naar kerk * 14.30: kerkelijk huwelijk * 16.00: naar huis voor een kleine receptie voor suite + naaste familie ondertussen kunnen de kindjes slapen en wij ons wat verfrissen * 17.45: vertrek naar feestzaal * 18.00: diner met naaste familie * 20.00: laatste keer feestzaal checken * 20.30: ontvangst gasten dansfeest + receptie * 21.45: gasten zoeken plaats aan tafel * 22.00: korte woordje van ons + ... * 22.15: aansnijden bruidstaart + dessertenbuffet * 23.00: openingsdans en dan feesten ... (dessertenbuffet blijft heel de avond staan) Dat van jullie ziet er ook goed uit. Wij hebben wel geen ceremoniemeester, dus we zullen de tijden zelf een beetje in het oog moeten houden. Ik ga mijn schoonbroer dat jobke geven denk ik. veel plezier!
Jouw dagplanning ziet er schitterend uit.Daar kan ik nog wat van opsteken.