TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
9-7-2011
|
11-1-2011 19:26:44
Hey Nelly
Ik ben voor mijn trouwkleed naar Koonings geweest in Nederlands Deurne... Daar hebben ze enorm veel soorten kleedjes... van sissi-achtig, tot klassiek, tot extra-vagant... ze hebben daar ook enorm veel geduld met je en je mag passen wat je wilt... op hun site kan je zeker een beeld krijgen van hun collectie (maar niet alles staat er op).
Eens kijken in boekjes en op sites of een bezoekje aan de bruidsbeurs (bv dit weekend in Hasselt) helpen je wel een idee krijgen van wat je mooi vindt...
Op 6 februari is er ook een bruidsshow bij Koonings... een modeshow met bruidskledij... toen ik daar de vorige keer een afspraak maakte voor een pasbeurt, kreeg ik een kortingsbon van 150 euro... die heb ik dan ook ingeruild bij de aankoop van mijn kleed...
Veel succes met je zoektocht.
|
|
joyce
30-4-2011
|
11-1-2011 19:31:23
hoi Nelly, Ik heb mijn kleed gevonden bij Lilian Claes in Herentals. Ik had ook totaal nog geen idee wat voor kleed ik wilde. Ze hebben mij alle kleedjes in de winkel één voor één laten zien, en ik mocht opzij hangen wat ik mooi vond. Ik mocht dan elk kleedje passen en zo de selectie altijd kleiner maken... Geen enkele moeite was te veel, ik heb verschillende keren van kleedje gewisseld. Uiteindelijk heb ik de week erna de knoop doorgehakt en mijn kleedje besteld. Ik ben ook naar Bruidsparadijs en Bruidshuis in Merksem geweest, maar had niet zo'n goede ervaringen met deze winkels. Heb er ook al wel goede commentaren van gelezen, dus laat je hierdoor maar niet afschrikken :-) Heel veel succes met de zoektocht en geniet ervan! Het is echt super-leuk! groetjes Joyce
|
|
ilse
7-8-2010
|
12-1-2011 7:52:13
Hey Nelly,
Hoe eraan beginnen? Gewoon bellen om een afspraak te maken en gaan passen, meer is er niet aan en het is heel leuk dus gewoon genieten.
De tip is veel passen. Het kan goed zijn dat wat je dacht dat het ideale kleed voor jou is, je helemaal niet staat.
Daarnaast kan je ook best een budget voor ogen houden en dit ook meedelen aan de winkeljuffrouw. Zo komen ze niet af met veel te dure jurken (waar je dan uiteraard waarschijnlijk verliefd op wordt )
Andere tip is goed nagaan of de retouches inbegrepen zijn bij de prijs (bij Le Chapeau in Antwerpen bijvoorbeeld niet) en die kunnen soms toch ook nog een aardig bedrag zijn.
Winkels in het Antwerpse (via google kan je de adressen en openingsuren wel vinden):
* La Tiara in Antwerpen (minderbroedersrui geloof ik - al positieve dingen over gelezen op dit forum)
* Jagré in Antwerpen (quellinstraat - ben ik langsgeweest)
* Le Chapeau in Antwerpen (in de buurt van Astridplein - ben ik langsgeweest - vond ze daar niet echt heel vriendelijk maar andere mensen zijn er dan wel weer heel tevreden over)
* Bruidshuis in Merksem (Bredabaan - ben ik langsgeweest, ik vond ze daar heel vriendelijk)
* Bruidsparadijs in Merksem - daar komt mijn kleedje van, ondanks sommige negatieve commentaren op dit forum heb ik er helemaal geen klachten over, alles supervlot verlopen.
Groetjes,
ilse
|
|
Sara
10-9-2011
|
12-1-2011 8:44:09
Hey Wij trouwen op dezelfde datum! :) Ik heb komende zaterdag mijn eerste afspraken in bruidswinkels. Ik ga langs bij Le chapeau in Antwerpen en Cermo in Turnhout. Ik heb deze twee gekozen omdat ze beide ongeveer dezelfde merken hebben, zo kan ik de prijzen een beetje vergelijken. :) Ik heb nog enkele winkels in mijn hoofd moest ik in deze twee niets vinden. Gewoon bellen en een afspraak maken ;) Groetjes
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
12-1-2011 9:00:51
Hey Nelly,
Bij Youniek Bruidsmode in Turnhout is het ook zeker de moeite om eens langs te gaan. Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam en je mag passen zoveel je wil. Extra voordeel bij hen is de prijs (die veel lager is dan ergens anders) en het concept (je mag zo veel aanpassingen vragen zoals je wil qua kleur, model, ...zonder extra te moeten betalen.
Veel succes met je zoektocht
Groetjes Nathalie
|
|
Kendra
21-5-2011
|
12-1-2011 9:42:32
Hoi, Wij zijn naar Lucky Day in Terneuzen geweest, heel toffe madam van die winkel! Op een uurtje rijden van Antwerpen ongeveer, zeker te doen dus! Groetjes, Kendra
|
|
Evelien
4-6-2011
|
12-1-2011 10:05:54
Hoi,
Ik heb mijn kleedje bij Cermo in Turnhout gevonden. Zeer vriendelmijke mensen en ongelooflijk veel hulp aan hen gehad om een kleedje te kiezen. Je mag er alles passen wat je wil (hebben zelfs een kleedje voor me uit de etalage gehaald dat ik wilde passen hoewel ik op voorhand aangaf dat het niet 100% mijn ding was maar ik wilde het uitsluiten)
Probeer bij verschillende winkels een afspraak te maken en pas gewoon alles wat je mooi denkt te vinden maar probeer ook eens iets dat op de hanger niet echt je ding is. Zo ben ik ook bij mijn kleedje uitgekomen. Een goede verkoopster helpen je echt wel op weg.
Toen ik bijna mijn keuze had gemaakt (maar nog even twijfelde) zei het aanwezige personeel dat ik duidelijk gekozen had want met het ene kleedje straalde ik zeiden ze. Dat gaf de doorslag. De twijfel over mijn keuze slaat soms toe maar ik kijk al uit naar mijn eerste pasbeurt binnen 4 maandjes
Zelf ben ik langs geweest bij:
Liliane Claes
La tiara
Jagré
Farah love (afrader!!!!)
Groetjes
Evelien
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
12-1-2011 10:42:33
Dankzij de tips hier op het forum ben ik bij Clair De Femme (www.clairdefemme.be) geweest... Ik was zó bang dat ik niks ging vinden dat enigszins mijn goesting was, maar na een uurtje had ik al gekozen!! En ik ben superblij! Niet duur, en ik vind het supermooi! Is wel in Eigenbrakel, maar ik vind het de verplaatsing zeker waard!
Nog iets: ik had een franstalige verkoopster. Ik heb er geen problemen mee gehad, ze praatte echt rustig zodat ik haar goed begreep.
Veel succes en geniet ervan! (ik heb een beetje spijt dat ik al gekozen heb, vond het heel leuk om kleren te passen...)
xx
|
|
Marita
|
12-1-2011 15:35:30
Hallo Nelly,
je kan misschien starten met een bezoekje aan een modeshow? Bij Het Bruidsparadijs in Merksem hebben we a.s. vrijdagavond 14 januari om 20u een grootse modeshow (start om 19u met een receptie). Op zaterdag 15 en zondag 16 januari hebben we dan onze opendeurdagen zodat je de jurken van de modeshow (en andere uiteraard) kan passen. (passen wel steeds liefst op afspraak zodat je zeker bent dat er een verkoopster voor je beschikbaar is) Normale retouches zijn in onze prijzen ook steeds inbegrepen. Tijdens het weekend van onze opendeurdagen zijn er ook altijd speciale voorwaarden en prijzen bij aankoop van een bruidsjurk / trouwkostuum.
Altijd welkom!
Nog veel succes in je zoektocht,
Marita
www.bruidsparadijs.be
|
|
Els
10-9-2011
|
16-1-2011 14:31:55
Leuk! Wij trouwen op dezelfde datum :)
Ik ben van plan volgend weekend er eens werk van te maken ...
Weet ook nog niet echt waar te beginnen :)
Veel succes alleszins!
|
|
valerie
|
25-1-2011 21:49:30
Een tip: Kaat Tilley heeft een nieuw salon geopend in Antwerpen: Belle Boudoir. Hier wordt er heel persoonlijk gewerkt. Samen met jou wordt er gekeken wat je wensen zijn. Je vertrekt van een aantal basismodellen waarop er vele variaties mogelijk zijn. Je hebt zelfs inspraak in de keuze van de stoffen. De bedoeling is om uiteindelijk samen de jurk van je dromen te creëren. Doordat ze op afspraak werken, maken ze echt tijd vrij voor u.
Ze hebben mij daar echt verder geholpen. Regelmatig hebben zij opendeur namiddagen. De moeite waard!! Kijk ook even op hun facebookpagina: salon de rencontre Belle Boudoir
|
|
valerie
|
25-1-2011 21:53:51
Els,
Ik heb gelezen dat je op zoek bent naar een trouwkleed....
Een tip: Kaat Tilley heeft een nieuw salon geopend in Antwerpen: Belle Boudoir. Hier wordt er heel persoonlijk gewerkt. Samen met jou wordt er gekeken wat je wensen zijn. Je vertrekt van een aantal basismodellen waarop er vele variaties mogelijk zijn. Je hebt zelfs inspraak in de keuze van de stoffen. De bedoeling is om uiteindelijk samen de jurk van je dromen te creëren. Doordat ze op afspraak werken, maken ze echt tijd vrij voor u.
Ze hebben mij daar echt verder geholpen. Regelmatig hebben zij opendeur namiddagen. Ik dek dat er dit weekend trouwens één is. De moeite waard!! Kijk ook even op hun facebookpagina: salon de rencontre Belle Boudoir. Ik heb daar alle gegevens gevonden.
Groetjes en succes!!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|