Terug naar overzicht
Hoi Joke, keileuk te zien dat er nog iemand in zo'n situatie zit! Wij zijn namelijk 1,5 jaar geleden getrouwd voor de wet en nu dus volop in voorbereiding voor de kerkelijke trouw... Onze misviering is om 11u30, namiddag was reeds bezet... De namiddag kunnen we dus lekker ontspannen erop uit trekken met de fotograaf, kunnen we perfect invullen zoals we willen. Dan doen we de verplaatsing richting bed and breakfast waar we met de familie overnachten. en dan naar de zaal om een laatste check up te doen van alle details. Het avondfeest start om 18u... In jouw geval kan je, indien nog mogelijk, dus alles verplaatsen naar de namiddag zodat je dochtertje nog lekker kan dutten zodat ook zij van de dag kan genieten ;-) Veel plezier verder met de voorbereidingen!
Dit lijkt me een heel goed idee!! Zo heb je een relax ochtend waar je alles op het gemak kan doen zeker omdat jullie een kleine meid hebben. Wij trouwen ook pas namiddag.. gaan naar de gemeente, kerk, feestzaal, hier even op adem komen en een heerlijk stuk taart eten met alle mensen die naar de kerk zijn gekomen, daarna foto's maken (wij tellen 1h30 mss te lang maja weet je niet op voorhand) men zich ondertussen samen maar even bezig houden (iets drinken in de feestzaal of een wandeling gaan maken), daarna nog even terug naar onze kleine groep mensen om daarna alle overige genodigden te ontvangen en samen met iedereen heerlijk te smullen en feesten.. Weet niet of je er iets aan hebt..
Bedankt voor jullie reacties, ik ben ook blij te horen dat ik niet de enige in deze situatie ben want al de planningen die ik hier zag waren kerk en wet en dus een mooi gevulde dag. Ja ik ga proberen de ochtend lekker rustig te houden en smiddags nog een dutje te voorzien voor onze pruts zodat ze tegen de drukte van de verdere dag een beetje bestand is. verdere tips ivm planning en nodige tijd voor fotos altijd welkom groetjes
Hey Joke Je bent zeker niet de enige hoor wij trouwen ook enkel voor de kerk We zijn op 18/ 06/ 2009 voor de wet gehuwd en doen dit 18/ 06/ 2011 voor de kerk over. je moet het inderdaad als iets positiefs zien en dag opvullen? ik vrees dat je die dag blij gaat zijn als je effe een half uurtje kan zitten. Probeer elk vij moment die er is te benutten om een stoel onder je poep te schuiven want het zal een busy day worden. Je uurschema ziet er ongeveer uit als het onze enkel de foto's daar trekken we wat langer voor uit, je moet immers naar je locatie, van de locatie ook terug naar de zaal etc... wij nemen ook nog wat foto's aan de zaal zelf omdat het een oude boerderij is en wij helemaal verkocht zijn aan deze stijl maar met een oldtimer bruidswagen die maar 50 km per uur rijdt ben je meestal wat langer onderweg dan een gewone wagen :) dus daar ook wel effe rekening mee houden :) Veel succes op je schitterende dag
hoi Fatimma bedankt voor je reactie. Ja mijn man vond eer uurtje voor de foto's ook weinig misschien moet ik daar toch nog wat wijzigingen aanbrengen. En ja je hebt wel gelijk eigelijk moet ik ervan genieten dat het een rustig dagje is ipv een drukte zal het alvast proberen groetjes
Hey Joke, Wij zitten in dezelfde situatie. Wij zijn op 14/02/08 getrouwd voor de wet en trouwen op 02/0/11 voor de kerk.Ook wij hebben een zoontje, hij zal dan 2,5 jaar zijn. We trouwen om 14u, dus kan hij ook uitslapen 's morgens en kan alles rustig verlopen.Als je wilt, dan stuur ik je de voorlopige dagplanning eens door. Groetjes,Ellen
hoi Ellen bedankt ik zou het heel fijn vinden als je je planning eens wil doorsturen. Gaat jou zoontje smiddags ook nog slapen voor alles begint of hou je hem wakker? ph.joke@hotmail.com groetjes