Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsboeket en kousenband gooien...

11-1-2011 21:40:40
Dag bruidjes,

wie van jullie is van plan om het befaamde "gooi"moment te doen. Met bruidsboeket en/of kousenband?
Wanneer wordt dit normaal gezien gedaan?

lies
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 551

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 3:04:09

hey lies,
zou dat wel graag doen, maar laat dan wel een klein boeketje namaken zodat ik het mijne kan bijhouden :)
ik denk dat het meestal na de openingsdans gebeurd of na het eten.
moet er ook nog is over nadenken :)
lukt het voor de rest zo'n beetje?
groetjes en veel succes

nancy
8-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 8:11:50

normaal is da na het eten en voor de openingsdans, dacht ik. om de ambiance er al wa in te brengen.

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 8:50:40

ik leg mijn boeket op het graf van mijn broer, ik zal smijten met het boeket van mijn nichtje, en zij krijgt in ruil een snoepboeketje 's avonds.

mijn kousenband wordt verkocht,
dit is bij ons in de familie traditie voor een zakcentje voor de reis te verkrijgen.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik12-1-2011 10:05:30

hoi Lies

daar had ik nog niet over nagedacht, maar het lijkt me wel
superleuk om het boeket weg te werpen.
Ik denk inderdaad dat dat er ook meteen de sfeer inbrengt,
ga ik toch ook eens in overweging nemen, tenslotte heb je
zoveel gedoe om je boeket in goede staat te kunnen bewaren
achteraf en dit is een leuk alternatief.
Ik zou eerder opteren om het meteen na de openingsdans te doen, zodat
ze van plezier meteen de dansvloer opkunnen en niet moeten wachten tot
jullie dans voorbij is.

groetjes joke

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 10:52:51

ik ga ook met mijn boeket gooien, maar ga ook een namaakboeket maken zodat ik het mijne toch kan houden,

en mijn kouseband gaat mijn toekomstige verkopen aan de mannen in de zaal...hier word dat ook zo gedaan...

groetjes

Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 0:45:29

hier hetzelfde, een tweede boeketje om mee te gooien dat mijn mama gaat maken en dat zal zo ergens na de openingsdans zijn ongeveer.
En de kousenband wordt per opbod verkocht aan de mannen!
leuk toch voor op huwelijksreis he (wij sparen voor een gondeltocht daarmee ;) )

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...