Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Santorini

12-1-2011 9:39:56
Hallo

Wij zouden dit weekend graag onze huwelijksreis boeken, maar wisselen nog voortdurend tussen bestemmingen (er is toch ook zo veel te zien in de wereld he).
Nu staat onze voorkeur op het Griekse eiland Santorini.
Zijn daar al mensen geweest? Welke hotels vallen aan te raden? Welke uitstappen? ...
Alle reacties welkom!!

Groetjes
Astrid

Astrid
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1408

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik12-1-2011 10:17:49

hoi Astrid

Ik weet niet welke periode jullie willen gaan? Santorini is heel mooi, maar héél druk (het eiland wordt echt overstelpt door cruiseschip-toeristen, zeker in de hoofdstad Thira en Oia, bekend om zijn mooie zonsondergang). Zelf hebben we gekozen voor een rondreis, te beginnen op het vasteland (Delphi, Meteora, waar ik ten huwelijk ben gevraagd :-) en Athene), met daarna 3 eilanden van de Cycladen: Milos (klein maar heel mooi en gezellig en rustig!), Santorini en Naxos. Naxos is ook heel mooi en niet zo heel druk.

Wij hebben in Santorini 2 nachten overnacht in een B&B in Oia waar we eigenlijk niet tevreden over zijn, dus ga ik je ook niet aanraden :-).

Als ik jou was, zou ik het zeker combineren met andere eilanden.

groetjes
Joyce

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 10:20:36

Dag Joyce
Bedankt voor de snelle reactie. Het zou sowieso voor de zomervakantie zijn: juli... Druk is het dan wel op veel plaatsen, dus dat stoort niet echt... Bedankt voor de tip van de combinatie met andere eilanden, zullen we in ons achterhoofd houden! Groetjes!

daphne
27-8-2011
 Meld misbruik12-1-2011 13:56:35

Ik zou idd niet in Oia of Fira verblijven. Mss kamari ofzo. Strand, winkeltjes, niet zoooooooooo druk als de hoofdstad en Oia. Leuke hotellekes vind je aan de kustlijn. Wij zaten steeds in een wat budgetvriendelijker hotel, gezien een vriendin van mij daar woont. Ook het hotelleke als je naar de 'berg' gaat is in orde. Zijn er niet superveel in Kamari.

Succes

kat
9-4-2011
 Meld misbruik13-1-2011 16:06:41

Hoi, wij zijn 5 jaar geleden ook gaan eiland-hoppen in Griekenland. We begonnen in Naxos (heeeeel mooi!), daarna Ios (niet zo geweldig) en uiteindelijk Santorini (heel mooi, we bleven de hele tijd in Oia en dat was echt fijn). We hebben op elk eiland een scootertje gehuurd en zo het eiland rondgetoerd, dit was echt superfijn met veel vrijheid, niet te snel en niet te traag :).
In Oia sliepen we in een leuk dingetje, een soort mini-appartementje met een kleine woonkamer/kitchenette en dan een mezzanine met de slaapkamer en dan ook nog een groot (gedeeld) terras. En dit voor 37,5 € per nacht (niet per persoon ;) ). Dit lag wel aan de rechterkant van Oia, dus zonder de supermooie uitzichten, maar toch nog zicht op zee, dus ik vond dat best wel heel leuk.
We vonden Oia ook echt wel gezellig, akkoord het is er druk (wij waren er in september), maar er hangt een leuke sfeer, er zijn heel veel schattige winkeltjes en het is echt leuk kuieren op die kleine wegjes tussen de witte huisjes :)
Als je wil zoek ik de gegevens van dat hotelletje wel eens op, stuur me dan maar een pb'tje :).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums