Terug naar overzicht
Kijk eens op de website http://www.splitbusregister.be/te_huur.htm daar hebben wij 2 splitbusjes van gehuurd en een kever! Het zijn privé-personen die zo'n busje hebben en verhuren. Er staan verschillende mogelijkheden en links naar hun websites.
Hallo Rita, op www.bruidsparadijs.be heb je verschillende busjes en bussen. Nog veel succes! Marita
Kijk ook is op www.flat4free.be dat is een forum voor alles wat te maken heeft met kevers en VW-busjes.
Wij hebben er eentje Het is een witje, camper-modelletje wel (dus maar plaats voor 2 personen achteraan) met een pop-up dak en een reservewiel vooraan. maar wat een prachtig busje is het!! Haar naam is Merlijn :). Binnenkort ook als bruidsautootje op ons huwelijk! Als je interesse hebt of een foto wil, stuur me maar een bp'tje!
Hey Kat, Wij trouwen op 30/7/2011 en zijn ook op zoek naar zo'n busje! Ik heb zeker ook interesse in Merlijn. Zou je mij ook aub een foto kunnen doormailen en de huurprijs?leen.weckhuyzen@gmail.com Alvast bedankt!Leen
Kijk maar goed uit met die vw-bussen en andere oldtimers, de meeste zijn met niks in orde qua wetgeving.Zeker niet als er een O-plaat ophangt.De politie maakt in sommige delen van het land jacht hierop.Indien iemand gecontroleerd wordt en niet in orde is met de wetgeving inzake ceremonie vervoer en/of oldtimer beperking wordt de wagen aangeslagen en kan je een enkele taxi's bellen om de suite verder te brengen.Dit wil je niet meemaken op de mooiste dag van je leven. Groeten, F.