Terug naar overzicht
in Passade in mechelen gaan wij ons feest geven. Daar kan ik dus niet iets slecht over vertellen ;) Lemenhoek in olvw is wel oke, maar is heel groot. Ik heb er mijn eindejaarsbal gevierd. Omwille van de omvang van de zalen zijn we er ook niet gaan kijken, anders hadden we dat zeker gedaan. ze heeft ook een goeie grote parking, wat niet onbelangrijk is :) Over de andere kan ik je niet zo veel vertellen.
De lemenhoek is idd groot, heb mijn eindejaarsbal daar ook gehad. Wij doen ons feest in de familia in Putte omdat de beste vriend van mijn echtgenoot daar ook getrouwd is en dat was toen heel goed. Ook qua prijs-kwaliteit zijn ze goed. Den ast in kampenthout is ook zeer goed en wsl beter dan de familia maar was bij ons niet meer vrij. Mijn schoonbroer heeft hier zijn feest gegeven. Je kan daar ook de receptie buiten houden terwijl dat bij familia moeilijker is. De passade weet ik niet.
Wij doen ons feest in Den Ast in Kampenhout. Reeds verschillende malen naar feesten geweest en telkens dik in orde. Wij doen een diner enkel met de familie en 's avonds een dansfeest met dessertenbuffet.