Terug naar overzicht
http://www.wedding.be/site/default.asp
http://www.forlovers.be/beurzen-en-shows Hier zie je een overzicht van beurzen... Grtjs
Dit weekend is er een huwelijkbeurs in Kortrijk en volgend weekend is er een in Gent. De andere beurzen waren reeds in oktober/november/december, dit zijn denk ik ongeveer de laatste (grote) beurzen tot na de zomer. Groetjes!
Hey, Ik ben bij het bruidhuis een keer geweest om jurken te passen (heb er wel geen gekocht) en ik vond ze daar vriendelijk. Groetjes, ilse
dit weekend beurs in Hasselt.
Hallo, bij Het Bruidsparadijs te Merksem heb je vrijdagavond 14 januari een bruidsmodeshow, zaterdag 15 en zondag 16 januari zijn het opendeurdagen. Indien je voor een bruidsjurk of trouwkostuum wil langskomen en wil passen, vragen we om op voorhand even een (vrijblijvende) afspraak te maken. Je kan natuurlijk ook gewoon een kijkje komen nemen! Je bent steeds van harte welkom! (za 15 en uitzonderlijk zondag 16 januari zijn we open van 10 tot 18u) Nog veel succes in je zoektocht! Marita www.bruidsparadijs.be
Mijn kleed kwam van het Bruidshuis in Merksem (niet te verwarren met het Bruidsparadijs hierboven). Ik was hééééél tevreden! De verkoopster is samen met mij blijven zoeken tot we de ideale bruidsjurk hadden. Ik vond een rok heel leuk, maar het topje erop niet en toen stelde de verkoopster andere topjes voor tot we de juiste combinatie vonden. Ook de retouches waren héél goed gedaan! Ik kon mijn sleep gemakkelijk opsteken en ook hadden ze drukknoopjes aan mijn bh gezet (niet daar gekocht) zodat ik mijn bh aan mijn topje kon vastklikken. Zo kon er zeker niets komen 'piepen'.
Hallo, Oeps...ik bedoelde eigenlijk het Bruidsparadijs,hoor. (ipv Bruidshuis) ivm die opendeurdag. Tja, dan zullen we te laat zijn voor de beurzen of we moesten wachten tot het najaar. Zou dit dan nog de moeite zijn als we in voorjaar/zomer van 2012 trouwen? Zijn die beurzen op zich de moeite om te gaan? groetjes
ik heb mijn kleed bij het bruidshuis besteld, ik ben bijzonder tevreden van de bediening daar. Zoals hierboven gezegd, is er niets te veel om te laten zien en blijven ze passen en zoeken tot je iets vindt. Allemaal met evenveel geduld. Ik ben vier keer in de winkel geweest en heb telkens een hele reeks gepast (en telkens ook die ene speciale waarvan ik zeker was dat het die ging worden maar ben nogal een twijfelmie ). Ik zou de winkel zeker kunnen aanraden groetjes
Ik heb mijn kleedje, lingerie en schoenen besteld bij het bruidsparadijs. Ja, ik ben iemand die alles erop en eraan wil hebben. Ik ben heel tevreden over de bediening daar! Vriendelijke mensen en niets is hen teveel. In juni mag ik voor mijn eerste pas gaan, maar ik mag altijd nog eens langsgaan als ik mijn jurk eventueel nog eens wil zien :) Groetjes
Die beurzen zijn goed voor als je nog niks hebt gepland: dan zie je welke onderdelen er allemaal bij een huwelijk komen kijken en wat je zeker moet voorzien. Ook kan je er ideetjes opdoen. Maar als je al net wat gepland hebt, vind ik het niet echt meer de moeite. De modeshows vond ik wel leuk, omdat je dan de verschillende merken eens ziet passeren en omdat je dan ook eens de reactie van je aanstaande ziet. Voor de rest moet je er niet te veel van verwachten... Van elk onderdeeltje (ringen, kledij, fotograaf,...) staan er 2-3 standjes, that's it! Hang er dus zeker geen geld aan! Sommige beurzen (Brussel bv.) vragen €10 inkom p.p.! En dat voor wat reclame! Ga op zoek naar gratis beurzen of naar vrijkaarten. Zo zijn wij met vrijkaarten naar de huwelijksbeurs in Brussel geweest en naar de gratis beurs in St-Niklaas.
Maar wel leuk om sfeer op te snuiven!
wie kan er mij vertellen dat de huwelijks beurs van mechelen in de nekkerhal nog door ga en wanneer die juist plaats vind