Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech, tafelnamen, getuigen bedanken

12-1-2011 11:48:39
Hallo,

Met nog 24dagen op de teller begin ik me wat zorgen te maken.
Heeft iemand een idee om een leuke speech te verzinnen?

Ook ben ik op zoek naar allerlei getuigenopdrachten, ik zou hen willen een bedanking geven (weet nog niet wat) maar ze moeten er iets voor doen :-) echte getuigendingen zoals: 10x om ter snelst een handtekening zetten, een korte speech schrijven, ... iemand nog leuke ideeën ?

Tafelnamen ontbreek ik ook nog... En hoe duid je dit aan op de tafel

Bedankt voor jullie hulp !!!

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1915

sabrina
4-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 12:52:57

Hey

jaja het komt dichtbij! ook voor mij!

Voor de tafelnamen organiseert de zaal dat bij ons : zij werken met grote staanders met grote kaarten op (spelkaarten) dus hartenboer, schoppen heer, enze....

Ik neem dit of ben met het idee te spelen om de tafel snoep-namen te geven en op elke tafel dan de respectievelijke snoepes vb , milkyway tafel, m&m-tafel, ..... en dan die snoepjes op die tafel.

Voor de getuigen geven we gewoon een cadeaute, zonder dat ze er iets voor moeten doen, behalve, dan hun handtekening 's morgens zetten ;-)

Ben vandaag voor mijn laatste pas geweest.

Hoever sta jij? ik heb het gevoel dat ik nog heel veel (kleine) dingen moet doen

Succes

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 14:12:50

Het idee van de snoep-namen heb ik ook al gehoord... Het is wel een leuk idee, maar ben bang dat de snoepjes de gasten hun eetlust gaat bederven :)

Waar is jullie trouwfeest ?
Zo spannend de dag voor ons :-) Hopelijk hebben we geluk met het weer.

Op 26januari ga ik nog eens passen en dan hopelijk het kleed meenemen naar huis.
Het is van linea rafaelli, was doodgelukkig toen ik het voor de 2de pas aanhad :)

Ik heb het gevoel dat ik ook allerhande kleine dingen nog moet doen...
Tafelnamen, tafelschikking, speech, regelingen voor middageten, kapper,...
Bang dat ik iets vergeet

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 14:51:23

bij ons nog 30 dagen op de teller... :)

Wij geven aan de getuigen een light versie van ons trouwalbum, we kunnen dat bij onze fotografe bestellen: een klein boekje met de leukste foto's die ook in ons album komen.

Ik ben zelf één keer getuige geweest en aangezien je dan zo dicht bij het huwelijk staat, is het wel leuk om iets te krijgen dat ook echt met het huwelijk en de dag zelf te maken heeft.

Voor de tafels hebben we zelf allerlei winterfiguurtjes genomen. Als de gasten binnenkomen, krijgen ze dan een soort "sneeuwvlokje" met het winterfiguurtje op..

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 14:52:18

btw, rieke ik mag ook net op de 26e gaan voor de 2e pas!!! spannend....

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:37:18

Wij houden van uitstapjes aan de kust en zullen dit gebruiken om onze tafels toe te wijzen.
Ik ben van plan om een oude postkaart van een badstad op elke tafel te zetten. Wanneer de gasten toekomen, krijgen zij een kaartje met de naam van de badstad op. Ik zorg er ook wel voor dat de naam van de badstad zelf op de postkaart staat, of anders kan je wel es lang moeten zoeken welke foto bij welke stad precies hoort.
De idee van postkaarten past ook in ons gans concept (uitnodigingen en bedankingen worden ook postkaarten).
Veel succes!

KATHY
21-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 20:02:53

we houden allebei van anime
dus hebben we onze tafels ingedeeld in anime films,
we hebben kleine ikea kaders (tolsby) waar je langs twee kanten een foto of tekst kan insteken en die plaatsen we dan op tafel

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 8:51:20

De tafelverdeling op basis van kleur (als je tenminste geen kleurenschema hebt) en dan op de tafel kleine schaaltjes met bruidssuikers in die kleur. Ook op basis van snoepgoed, maar daar zullen de gasten zich niet snel vol aan eten.

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik14-1-2011 22:16:48

wij moeten ook nog zoveel kleine dingetjes doen, vorige dinsdag had ik echt een stressmoment ma sindsdien hebben we goed doorgewerkt dus nu terug eventjes rust :)

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik15-1-2011 12:50:13

Hey stephanie, wij trouwen op dezelfde dag, zo toevallig :-) zeker in een onpopulaire periode. Waar trouwen jullie ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...