Terug naar overzicht
Hey!Malediven is een superbestemming, perfect voor een honeymoon!Heerlijk relaxen en genieten van elkaar!Hou er wel rekening mee dat (indien je half pension hebt geboekt) de dranken, massages, ev. excursies erg duur zijn aangezien het zo'n exclusieve bestemming is!Ik hoop wel dat ze op het reisbureau hebben gezegd dat je niet in de 100% goede periode gaat? (ik ben zelf reisagent, vandaar)Groetjes
hey feike, ja hebben ze gezegd dat het er super duur is. we hebben wel een all-in genomen. ja we wilden eerder vertrekken omdat we in mei trouwen, maar jet-air vliegt tussen mei en juli niet naar daar. en wat bedoel je met niet 100% een goede periode? veel regen? groetjes
Hoi Tamara,De officiële goede periode is onze winter (november-maart).Je moet rekening houden met mogelijke buien. Meestal is dat na een uurtje voorbij he, en heb je terug een stralende zon.In het allerslechtste geval heb je 8-15d regen/storm maar dat hebben we nog nooit gehoord van een klant op kantoor! Een alternatief had bijv. Mauritius geweest.Goed gekeuzen voor een all inclusive, anders betaal je je blauw!!!!Ik zou je echter niet druk maken hoor, wss is het daar prachtig weer!Het is echt een waterkansje dat je echt slecht weer hebt... (hout vasthouden! :-))
Wij wilden daar ook naartoe gaan. Had nog niet gehoord dat dat geen goede periode is, want wij hadden ook september in gedacht. We twijfelen wel wat voor de prijs, ons budget zou zo'n € 2000 per persoon zijn, maar de dingen die ik gezien heb zijn duurder! Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je gaat en wat je betaald hebt?
Wij gaan ook naar de Malediven!! Kuredu Island resort: http://www.kuredu.com/ En de prijs viel goed mee.. We combineren het met een rondreis door Sri Lanka. Ons verblijf op de Malediven zelf hebben we via sunjets geboekt en betalen 3.300 euro voor 2 personen (in een watervilla-paalwoning én all inclusive).. http://www.sunjets.be/phpscripts/unitext_display/index.php?inethotelinfo=90239430.N X&boek=1
hey tina, dat valt idd wel goed mee. en wanneer gaan jullie? wij betalen ongeveer een 6000euro all-in voor 2 personen. wij gaan naar kuramathi island resort. iemand al naar dat hotel geweest?
ooh... ik denk dat we ons budget weer wat zullen moeten opdrijven... Welke villa heb je, Tamara? Met jacuzzi?
wij hebben gekozen voor de villa met jacuzzi :) wij hadden eerst een ander hotel gezien " hotel lily beach resort & spa", maar daar zaten we al snel op een prijskaartje rond de 10 000euro. daarom hebben we dit hotel gekozen, omdat het met de duurste formule nog een pak goedkoper uitkwam. heel veel succes tinneke