Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

12-1-2011 13:11:30
hey iedereen,

vandaag onze huwelijksreis gaan vastleggen. we vertrekken in september naar de Malediven.
onze droom was om in zo'n paalwoning in de zee te slapen.
en nu kan onze droom eindelijk uitkomen.
iemand ervaring met de Malediven?
naar waar gaan jullie huwelijksreizen?
groetjes

tamara
20-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 921

Feike
28-4-2012
 Meld misbruik12-1-2011 13:15:02

Hey!
Malediven is een superbestemming, perfect voor een honeymoon!
Heerlijk relaxen en genieten van elkaar!
Hou er wel rekening mee dat (indien je half pension hebt geboekt) de dranken, massages, ev. excursies erg duur zijn aangezien het zo'n exclusieve bestemming is!
Ik hoop wel dat ze op het reisbureau hebben gezegd dat je niet in de 100% goede periode gaat? (ik ben zelf reisagent, vandaar)

Groetjes

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 13:19:11

hey feike,

ja hebben ze gezegd dat het er super duur is.
we hebben wel een all-in genomen.
ja we wilden eerder vertrekken omdat we in mei trouwen, maar jet-air vliegt tussen mei en juli niet naar daar.
en wat bedoel je met niet 100% een goede periode? veel regen?

groetjes

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik12-1-2011 13:40:59

Hoi Tamara,
De officiële goede periode is onze winter (november-maart).
Je moet rekening houden met mogelijke buien. Meestal is dat na een uurtje voorbij he, en heb je terug een stralende zon.
In het allerslechtste geval heb je 8-15d regen/storm maar dat hebben we nog nooit gehoord van een klant op kantoor! Een alternatief had bijv. Mauritius geweest.
Goed gekeuzen voor een all inclusive, anders betaal je je blauw!!!!
Ik zou je echter niet druk maken hoor, wss is het daar prachtig weer!
Het is echt een waterkansje dat je echt slecht weer hebt... (hout vasthouden! :-))

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 14:12:17

Wij wilden daar ook naartoe gaan. Had nog niet gehoord dat dat geen goede periode is, want wij hadden ook september in gedacht. We twijfelen wel wat voor de prijs, ons budget zou zo'n € 2000 per persoon zijn, maar de dingen die ik gezien heb zijn duurder! Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je gaat en wat je betaald hebt?

Tina
12-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:02:54

Wij gaan ook naar de Malediven!!

Kuredu Island resort: http://www.kuredu.com/

En de prijs viel goed mee.. We combineren het met een rondreis door Sri Lanka. Ons verblijf op de Malediven zelf hebben we via sunjets geboekt en betalen 3.300 euro voor 2 personen (in een watervilla-paalwoning én all inclusive)..

http://www.sunjets.be/phpscripts/unitext_display/index.php?inethotelinfo=90239430.N X&boek=1

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:33:01

hey tina,

dat valt idd wel goed mee. en wanneer gaan jullie?
wij betalen ongeveer een 6000euro all-in voor 2 personen.
wij gaan naar kuramathi island resort.
iemand al naar dat hotel geweest?

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 8:30:29

ooh... ik denk dat we ons budget weer wat zullen moeten opdrijven... Welke villa heb je, Tamara? Met jacuzzi?

tamara
20-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 13:35:19

wij hebben gekozen voor de villa met jacuzzi :)
wij hadden eerst een ander hotel gezien " hotel lily beach resort & spa", maar daar zaten we al snel op een prijskaartje rond de 10 000euro.
daarom hebben we dit hotel gekozen, omdat het met de duurste formule nog een pak goedkoper uitkwam.
heel veel succes tinneke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums