Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonnebank? tanning spray?

12-1-2011 14:58:37

mdat het winter is en mijn kleed vrij open is, overweeg ik om een paar keer onder de zonnebank te gaan.. Maar dan vrees ik wel dat je achteraan op de schouderbladen witte vlekjes gaat zien, wat ook nogal belachelijk overkomt, dan kan ik misschien beter met een bleek velletje gaan.

Heb ook al overwogen om mezelf bruin te laten sprayen met zo een tanning.

Wat denken jullie erover? Iemand ervaring mee?

Tina
12-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1638

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:04:13

Ofwel laat je je op voorhand eens tanning spray doen, mara gezien je korte huwelijksdatum vrees ik ervoor, want sommigen kunnen hierop slecht reageren (de huid reageert nu eenmaal anders bij iedereen!)

Ofwel start je een zonnebankkuur 4 à 5 maanden op voorhand (zoals ik nu bezig ben!) om idd die plaatselijke witte plekjes te vermijden...

Ik zou nu nog vlug een afspraak maken bij een tanning spray center om te zien hoe je reageert... Reageer je slecht, zou ik gewoon wit blijven want om mijnsinzien nu nog een mooi kleurtje te hebben tegen je datum, is het véél te laat om te beginnen zonnebanken...

succes!!

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:33:30

Tina,

Witte vlekjes? Nooit gezien
Ik ben reeds 2x naar zonnebank gewest en ben al wat mooi van kleur. Hoeft in de winter ook niet superbruin te zijn hé

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:38:36

Ik zou niet tanning doen persoonlijk... Stel dat je daar met allemaal rare vlekken staat!
Gewoon zo snel mogelijk naar de zonnebank en daar je situatie uitleggen :)
En ik heb ook nog nooit witte vlekken gehad?

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:48:05

Die witte vlekken die heb ik ook altijd, op schouderbladen en ellebogen... Maar ik heb hier even een topic over gepost, kijk gerust ff na! Blijkbaar zit het m allemaal in niet te lang stil liggen om gebrek aan zuurstof te vermijden. Gouden tip!

Verder vind ik het persoonlijk niet te laat - afhankelijk van je huidtype nauurlijk - om nog even wat te zonnebanken. Ik hoorde dat je best een 8-tal dagen naeen gaat op een niet-agressief programma gedurende 15 à 20min en daarna 1 à 2 keer per week gaan om te onderhouden.

Succes!!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik12-1-2011 15:52:02

hoi,

Wij zijn deze week ook naar het zonnebankcenter geweest en die hebben een 'tower', waar je rechtopstaand gaat instaan, zij raadde dit aan voor de laatste beurten, om de witte vlekken weg te bruinen...
Misschien daar eens naar horen?

groetjes
Joyce

Peggy
12-2-2011
 Meld misbruik12-1-2011 17:05:55

Hey Tina,
Leuk , eindelijk te zien dat er een bruid op dezelfde dag gaat trouwen als wij!
Ik ben ook bleek van huid, en omdat ik weinig pigmenten heb bruin ik ook weinig onder de zonnenbank, enkel na 30 keer 8 min te gaan.
Anders ben ik zo rood als een kreeft, mijn huid is daar dus echt niet voor gemaakt!
Ik heb mij ook al eens laten airbrushen bij een schoonheidssalon, maar da was niet echt voor herhaling vatbaar, ik moet er niet aan denken dat da afgeeft op mijn kleed!
Dus ik blijf gelijk ik ben , iedereen kent me zo, en ik prijs me daar zo gelukkig mee!
In ieder geval, genieten jullie ook van de grote dag, het zijn er nog maar 30 op de teller e
Maak er een dag van om nooit te vergeten!
Veel liefs Peggy

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik12-1-2011 17:29:08

Bij ons hebben ze ook zo een 'koker' zonnebank waar je in recht staat. Ideaal dus om de laatste beurten alle oneffenheden weg te werken..

davina
6-5-2011
 Meld misbruik12-1-2011 18:46:39

hey, ik heb me 1x laten spray tannen en ik ga da nooit meer doen, ik was niet echt bruin ik vond het verschil minimaal en op de binnenkant van mijn armen had ik zo een vlekjes dus zeker niet doen, beter wit gaan dan met vlekjes vind ik

Lesley
8-7-2011
 Meld misbruik12-1-2011 21:13:08

Nu het hier toch over de zonnebank en een schoon kleurtje gaat, heb ik nog een vraagje: wij trouwen op 8 juli, wanneer moet ik dan met zonnebank beginnen om een schoon kleurke te hebben?

Groetjes!

Kenza
17-9-2011
 Meld misbruik13-1-2011 11:02:26

Ik heb mij ook ooit laten bruin tannen ... het leek mooi, maar ik had een wit truitje aan en dat is op sommige plaatsen bruin geworden, als je iets of wat lichtjes zweet, geeft het bruin af op je kleding. De eerst dag is het mooi en daarna begint het af te schilferen en heb je allemaal vlekjes.
Ik zou gewoon intensief beginnen zonnebanken . Ik draai mij soms op mijn buik in de zonnenbank, ook al ligt dat niet goed haha, maar dan kan de achterkant ook mooi bruinen zonder witte vlekken op je schouderbladen.

xxx

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik13-1-2011 16:30:36

Hey Tina

Ik zou toch ook voor zonnebank gaan hoor. Regelmatig je houding een beetje veranderen, je verleggen, of je omdraaien kan die vlekjes voorkomen. Je moet vooral zien dat je huid op die plaatsen niet geplooid zit tijdens het zonnebanken.

Zo'n koker kan ook een oplossing zijn, maar niet ieder zonnecenter heeft dat. Misschien best eens rondbellen en bij de zonnecentra zelf informeren wat zij voorstellen.

Groetjes,
Katleen

bobo
2-2-2013
 Meld misbruik17-1-2011 14:36:42

Hallo

Ik heb laatst horen vertellen van een collega dat die naar de zonnebank ging, maar dan wel op een heel speciale manier...
Er bestaan blijkbaar zonnebanken waar je gewoon recht moet in blijven staan!
Geen idee waar maar je kunt altijd eens informeren...
Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...