Terug naar overzicht
Hoi Nathalie, Ik heb jouw lijstje eens in volgende van prioriteit gezet (allé volgens mij hé) DJ zoeken Fotograaf zoeken Ringen kostuum bruidegom huwelijksreis (nu nog vroegboekkortingen) juwelen, schoenen en lingerie bruid dansles volgen menubespreking versiering bloemen Dj en fotograaf zijn vaak al snel bezet, zeker als je tijdens de traditionele trouwmaanden huwt. Ringen zouden vanaf nu ook al mogen maar daarvoor geen paniek. als je eigen ontwerpen wil dan zou ik er wel al naar op zoek gaan want meestal duurt dat vaak een maand of 3 tegen je ze hebt. dansles kan je nu al starten, dan hoef je niet last minute 3 lessen per week te nemen om nog iets te kunnen juwelen, schoenen, lingerie, kostuum bruidegom en schoenen, dat komt neer op een dagje shoppen en dat is in orde. Menubespreking duurt max 2uur. Dus je hebt wel nog wat werk, maar alles komt goed. Op enkele dagen kan je soms héééééél veel doen! Veel succes! En de moed niet opgeven hé!
Ik ben het eens met Julie. Naar een fotograaf en Dj zoeken zou ik niet te lang meer uitstellen, want wij trouwen op 2 juli en een maand of 2 geleden had ik al redelijk wat moeite om nog een goede fotograaf te vinden. Geen paniek, het komt allemaal wel in orde! Veel succes!