TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mireille
2-7-2011
|
12-1-2011 15:32:46
Misschien toch knopen doorhakken: wij trouwen op 2/7 en ik kreeg nu bij 2 winkels al te horen dat ik eigenlijk te laat ben om nog te bestellen! Als je natuurlijk gewoon een kleed kan vinden uit het rek dan is er geen probleem!
|
|
Nathalie
10-6-2011
|
12-1-2011 15:32:46
Beste Karen
Ga eens een kijkje nemen bij Youniek bruidsmode in Turnhout. Daar zijn al kleedjes te koop vanaf 399€ en je kan zelf je ontwerp kiezen.
Succes en groetjes Nathalie
|
|
karen
31-5-2011
|
12-1-2011 15:57:17
Goh, nu al te laat? Ik hoopte eigenlijk gewoon iets uit t rek te kunnen nemen en kopen... Maar werkt het zo niet? Ik ben zelfs nog geen trouwwinkel binnengeweest :-). Wat ik op hun websites vind, vind ik te typisch bruidsjurk en dat wil ik toch niet.
Zijn er geen andere winkels waar ik terecht kan?
Youniek in Turnhout? Ik zal daar eens gaan kijken, bedankt!!!
groetjes,
Karen
|
|
Myriam
1-7-2011
|
12-1-2011 16:15:05
Ik trouw op dezelfde dag als jullie en heb m'n kleed gekocht op 05/12/10. Het is nu in bestelling en ik mag op 07/05 voor m'n eerste pasbeurt gaan. Wat vind je van de collectie van Leijten? Ook niet te veel tralala, vind ik. Prijs is wel iets hoger dan 500€, maar wel minder dan de meeste andere topmerken! http://www.creationsofleijten.com/
Succes nog met je zoektocht!
|
|
karen
31-5-2011
|
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
12-1-2011 17:59:04
Ik vind dat Marylise toch ook eenvoudiger modellen in hun collectie heeft... maar misschien is dit ook niet wat je zoekt + het is ook niet supergoedkoop. Bij mij werd het het kleedje Nero (en nu maar hopen dat er niemand die ik écht ken hier meeleest ;-)).
Ook bij mij werd het al wat spannend om te beslissen, omdat ze ook nog tijd nodig hebben voor de pasbeurten en zo. Ik heb het besteld begin december...
Dus, het is nog niet te laat, maar je moet effectief nu wel actie ondernemen :-D
|
|
tania
1-7-2011
|
12-1-2011 19:11:11
Hey karen, Ik denk dat als je onder het budget van 1000 euro gaat je niet veel kleedjes zal vinden (hangt ook af van welk merk natuurlijk). Als je wil wil ik je wel es de foto mailen van mijn kleedje (staat nog niet op de site van LR) maar is wel een zwart natuurlijk. Als je een kort kleedje wil denk ik wel dat je makkelijker iets zal vinden in de suitecollectie. Grtjs
|
|
Daphne
13-8-2011
|
12-1-2011 19:43:22
Of rembo styling maar ook niet zo goedkoop...Ik wou een princessenkleedje maar ik heb me laten overhalen voor een redelijk eenvoudig kleed. Waar ik eigenlijk nog veel aan twijfel maar het is besteld....
|
|
Katrien
2-7-2011
|
12-1-2011 20:27:43
Hoi! Marion Muck hebben ze bij Bellini in Geel. Het is wel duur: van 1100 euro tot 2500, zelfs voor de korte kleedjes. Ze hebben er echter ook 'gewone' kleedjes die je kan dragen als trouwkleed. Ik ga er, als de solden weg is, ook een trouwkleed kopen. Ik wil er ook niet te veel geld aan uitgeven, vandaar dat Marion Muck afvalt. Ze hebben er echter ook kleedjes uit de zomercollectie die bijvoorbeeld wit en feestelijk zijn en dus als trouwkleed kunnen doorgaan. De mevrouw van de winkel kan echt heel goed helpen.
Succes!
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
12-1-2011 20:57:30
Hey Karen,
We zoeken iets gelijkaardigs: geen prinsessenkleed, hoeft geen wit te zijn, wel sober, stijlvol en niet te duur.
Ik moet ook dringend op zoek. Ik dacht eens te gaan kijken bij Le Chapeau of Chine in Antwerpen. De kleding van Nicky Vankets vind ik ook schitterend, maar helaas ook duur. Ben benieuwd wat we gaan vinden.
Succes in elk geval!
|
|
karen
31-5-2011
|
12-1-2011 21:44:31
Hoi!
Dat lijkt me een goede tip, de winkel in Geel. 1100 tot 2500 is voor mij echt wel te veel, ook voor Marion Muck ;-)
Maar als ze daar ook andere mooie jurken hebben die betaalbaar zijn, is dat zeker een goed idee! Kan ik gewoon langsgaan denk je? Of beter een afspraak maken?
Ze hebben alvast een mooie website. Ben je er al geweest, Katrien?
Nicky van kets is me wat druk denk ik. Chine is inderdaad ook een idee, maar niet heel duur?
Bedankt voor jullie reacties! En ook veel succes met de zoektocht!
Ik ben blij te horen dat er nog bruidjes zijn die nu pas aan de zoektocht beginnen!
|
|
Oksana
|
13-1-2011 0:36:22
|
|
Inge
16-4-2011
|
13-1-2011 9:17:20
Ik heb een kleedje gekocht in Gent, zeer lage prijs en toch mooi, op maar gemaakt, indien je meer info wil moet je maar een priveberichtje sturen, er zijn nog trouwertjes die ik ken, en die mogen net niet weten wat het geworden is. :)
|
|
Charlotte
21-5-2011
|
13-1-2011 14:12:35
Hoi,
misschien kan je een naaister/kleermaakster zoeken die je een kleedje kan maken naar één van de voorbeelden die je gegeven hebt?
|
|
Katrien
2-7-2011
|
13-1-2011 14:21:27
Hoi! Ik ben van Geel en ik koop af en toe wel in de Bellini, maar voor "gewone" kleren is het echt wel duur. Ik ben er al eens gaan passen in november en toen was er 1 kleedje van Chine dat ik mooi vond, maar heb besloten toch maar te wachten tot de zomercollectie, want ik wil eigenlijk een kort kleed. Je kan best een afspraak maken, dan weet je zeker dat ze tijd hebben om jou te helpen, want er zijn maar 2 of soms zelfs 1 verkoopster in de winkel. Het grote pluspunt vind ik dat de bazin heel goed kan helpen. Je zegt wat je wil en zij haalt dingen uit de rekken. Ze hebben wel maar schat ik 30 à 40 kleedjes, dat is een minpunt.
Momenteel is het er nog wel solden en is de hele nieuwe collectie nog niet binnen.
|
|
Katrien
2-7-2011
|
13-1-2011 14:24:06
Overigens, bij Chine ben ik ook al gaan passen, in de wintercollectie. Vind ik ook heel mooi en zit rond de 400 à 500 euro. Chine verandert wel van naam, winkels gaan pas eind februari terug open, dacht ik .
|
|
Kristien
21-5-2011
|
13-1-2011 19:31:16
Hey, bij La Tiara in Antwerpen kan je ook eenvoudige kleedjes vinden. Zowel int wit als andere kleuren. Ik heb mijn trouwkleed daar gevonden. Ik zocht niets al te traditioneel en ze hebben mij daar heel goed geholpen. Hele vriendelijke mensen met veel geduld :-) Uiteindelijk ben ik buiten gegaan met een trouwjurk (geen wit) voor minder dan 500 euro. Er komen natuurlijk nog wel kosten bij voor de aanpassingen en schoenen enzo.
In het bruidshuis in Merksem zeiden ze mij ook dat ik al te laat was, maar in la tiara verzekerde ze mij dat ik nog op tijd was.
Succes met de zoektocht!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
13-1-2011 22:10:16
ik zie me ook echt niet in een prinsessenjurk huwen, ik wil iets heel eenvoudigs zonder teveel tralala.
Jesus Peiro vind ik wel mooi maar zo typisch huwelijk...
ik heb besloten de mijne te laten maken door maureen declercq, ik heb al verschillende jurken van haar en scoor er elke keer weer mee.
Ze ontwerpt tijdloos mooi en simpel, exact wat ik zoek.
www.maureendeclercq.be
als je op haar site kijkt moet je eens naar haar oudste collectie kijken (2-3j geleden) veel bruiden hebben dat toen gekocht.
succes !!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
13-1-2011 22:11:35
ps : ik betaalde gemiddeld 120-150 euro voor een jurk bij haar dus dat is super betaalbaar !
|
|
karen
31-5-2011
|
14-1-2011 0:40:25
Wauw Brenda! Dat klinkt haast te mooi om waar te zijn!
Maakt ze ook langere jurken? En hoelang vooraf moet je bestellen?
Bedankt voor de tip!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|