TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
12-1-2011 15:41:16
Mijn kleedje heb ik al Liesbeth... Ik vind het heel erg voor je, en wij hier maar zeuren over allerlei details!
In elk geval hoop ik dat je in de toekomst opnieuw kunt vertrouwen en de échte ware tegenkomt. Het vraagt tijd, maar het lukt je wel :-).
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
12-1-2011 15:56:35
Omg ik vermoord hem, echt wel letterlijk!!
Heel erg wat je is overkomen! Succes in de toekomst!
|
|
frida
6-2-2010
|
12-1-2011 16:28:07
Oei erg hoor!!!!!
Ik wens je heel veel moed.........................................
|
|
Anika
9-4-2011
|
12-1-2011 17:27:37
Dat is echt rot voor jou! Veel sterkte!
|
|
Liesbet
12-11-2010
|
12-1-2011 19:21:36
Bedankt voor de steunbetuigingen, Ik ben niet verbitterd maar inderdaad het is een heel pijnlijke periode. Wij gingen negen jaar samen zijn en hebben een dochtertje van net bijna 2 jaar en een eigendom samen. Ik had ook al alles gepland en dus ook "ont"pland. Toch kan het een super dag zijn met de juiste aan je zijde. Succes dus allen. Je trouwjurk verkopen is echt iets pijnlijk maar als ik weet dat het naar iemand gaat die er de dag van zijn leven mee heeft zou dat veel deugd doen. Groetjes
|
|
Kendra
21-5-2011
|
12-1-2011 19:42:46
Heel veel sterkte, ik zou zelf niet weten wat ik moet doen maar ik hoop dat ik het nooit tegenkom. Misschien een beetje een rare vraag maar kan je je jurk niet bijhouden? Misschien vind je binnen enkele jaren wel een man die jou waard is en waarmee je wil trouwen?
|
|
ellen
14-4-2012
|
12-1-2011 19:53:28
Hey, Ik vind het heel heel erg voor jou. Ik wens je heel veel sterkte. En vind het heel sterk van je dat je niet verbitterd bent geworden! Ik kan maar niet begrijpen dat er mensen (zoals hier jou vroegere partner) zijn die zoveel geluk (samen kind, jaren samen) opgeven voor een flit... . k' Hoop dat hij zijn ogen opent en beseft wat hij heeft stuk gemaakt!!! En die nieuwe hem daarom niet gelukkiger zal maken. Veel groetjes en knuffel Ellen
|
|
Liesbet
12-11-2010
|
12-1-2011 22:23:48
Bedankt, Ja bijhouden dat heb ik ook al gedacht, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ik binnen de 5 jaar opnieuw zal trouwen, vooraleer je een nieuwe partner goed genoeg kent etc... De jurk is wel redelijk tijdloos, maar door de lange rok kan ik ze niet ophangen in mijn kast. Ze hangt in bescherming aan de zijkant, waardoor ik er dus elke ochtend als ik opsta op kijk...Jaja niet te begrijpen, maar we moeten door he. enfin hopelijk krijg ik ze via deze weg verkocht, anders moet ik ze aandoen om er foto's van te trekken voor een tweedehands site :s
|
|
An
23-7-2011
|
12-1-2011 22:43:03
Wat een *****!!!!
Liesbet, kop op.. samen met je kleine meid kom je deze periode door en je zal de "juiste" man toch nog wel tegenkomen hoor. Iemand die meer respect heeft voor jou en je dochter. Je trouwjurk bewaren voor mocht je ooit toch,nog trouwen.. zou ik persoonlijk niet doen. Mocht je die jurk dan aantrekken krijg je wsl een déjà-vu van deze periode!!
Veel sterkte meid..
|
|
joke
13-8-2011
|
13-1-2011 9:41:11
hoi meid
ik heb 4 jaar geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt, 6 weken
voor de trouw vond ik een briefje op tafel dat hij het niet meer
zag zitten, uiteraard was ook alles gepland enz.. ik was mijn moed
en hoop toen ook kwijt hoor. Vind het goed dat je jurk verkoopt
als je een andere man zou ontmoeten ga je beslist niet in een kleed
vol negatieve herinneringen willen trouwen, ik heb iemand nieuw
leren kennen, hebben nu een dochter samen en gaan nu ook trouwen
en ondanks de schrik die toch wel wat blijft ben ik nu veel gelukkiger
als toen, en durf ik nu zelf te zeggen maar goed dat dat toen gebeurd is anders had ik dees ventje nooit gekend, ik weet dat je dat nu niet troost, maar ooit komt voor jou
ook die dag meid, kop op.Als zoies gebeurd is dat met een reden en zal hij toch niet
de ware zijn geweest daar ben ik nu van overtuigd, je komt hem zeker nog tegen.
veel liefs van een zielverwante
|
|
Liesbet
12-11-2010
|
13-1-2011 17:22:49
Bedankt joke, echt ik had niet verwacht dat ik hier zoveel steun zou vinden. Het doet echt deugd om dit allemaal te lezen. Succes voor jou en dat 13 augustus dubbel zo mooi mag zijn. vriendelijke groeten Liesbet
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|