Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech

20-3-2006 14:48:15
hey bruidjes,

wij trouwen nu vrijdag en zijn in volle paniek omdat wij nog een speech moeten voorbereiden (naast al de rest natuurlijk). Kent iemand van jullie toevallig een website waar wij zouden terecht kunnen. Dit zou onelooflijk veel tijd uitsparen als we inspiratie zouden kunnen putten uit bestaande teksten...

groejes,

Barbara
24.03.06

Barbara
24-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 921

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik20-3-2006 15:27:08

nops,

ik zou gewoon zo iets zeggen van 'bedankt om aanwezig te zijn op deze mooie dag.. blah blah blah ... , dat jullie allemaal willen meevieren, blah blah blah en laat het smaken, veel drinken (er wordt genoeg aangerekend voor de drank), goed amuseren en mooie herinneringen aan deze dag ...

lang moet dat neit duren, gewoon dat ge iedereen even aanspreekt en dan kunnen ze gaan eten :-)

Mieke
13/05/06

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik20-3-2006 16:40:44

ja idd ben het eens met wat hier al geantwoord is. Wij hebben daar op voorhand niet echt bij stilgestaan, op de dag zelf vroeg mijn man plots wat moet ik straks zeggen, toen hebben we kort iets gelijkaardigs afgesproken zoals hieronder. Dat moet echt niet lang duren hoor!

Els
1-4-2006
 Meld misbruik20-3-2006 18:35:44

MOETEN een speech maken?? wij doen dat niet hoor!!

Groetjes,
Els
1-4-06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...