Terug naar overzicht
Bedoel je zo een lichtjes zoals op de proms?Wij denken er ook over na om ze op de tafel te leggen.Je kan deze bestellen bij "eurogifts" , en je kan zelfs je foto of een tekstje erop laten drukken.Wij willen het op de tafel leggen, zou wel leuk zijn als iedereen die tijdens onze openingsdans zou gebruiken om te zwaaien....
wat een leuk idee... ik ben eens gaan kijken op de website van eurogifts maar vindt ze niet... kan je me de link eens bezorgen? Alvast bedankt
Oh ja... mijn e-mailadres is bjorn.en.elke.trouwen@hotmail.be...
euh.... ik vind ze ook niet meer bij eurogifts...al een geluk wed ik nooit op 1 paard :-)hier kan je ze ook nog vinden : http://www.laar.nl/promotie-sleutelhangers/promotiemate... Vele groetjes! Mieke
Ze staan nog op eurogifts hoor! Sleutelhanger lichtje, of gewoon lichtje ingeven bij zoeken. Wordt ook wel concert lampje genoemd en vind je meteen op google.be xxx
IEDEREEN WILT BLIJKBAAR NU ZO EEN LICHTJE DENK DA IK IETS ANDERS GA ZOEKEN
Dat iedereen dit idee goed/leuk vind is toch geen probleem?!? Jullie moeten doen wat jullie willen en niet veranderen omdat sommmige dit ook willen. Als je bij alles wat je moet voorbereiden (misboekje teksten e.d.) moet denken van ohnee, iemand anders heeft dit ook.. mja, dan veel succes bij het zoeken zou ik zeggen