Terug naar overzicht
Ik kan je niet helpen, maar ik kijk graag mee wat hier naar boven komt :)
Hey meiden, We trouwen allemaal in dezelfde maand! hihi! Het wordt spannend hé! Bij ons gaat het centrum voor Vrijzinnigen gedichten aanreiken, waaruit je kan kiezen! We gaan voornamelijk werken met teksten geschreven door familie en vrienden om het heel persoonlijk te maken. Ik heb nog een vraagje voor jullie: waar laten jullie de viering doorgaan? Bij ons gaat het door in de tuin en gaan tenten huren voor als het slecht moest zijn.
Hallo! Wij houden onze viering in onze feestzaal! Met wat geluk is het die dag goed weer en kunnen we het buiten doen! Eerst viering en nadien direct receptie, zo kunnen de mensen die naar receptie of feest komen eerst de viering meemaken. Veel geluk! Spannend allemaal!
Al eens contact opgenomen met de vrijzinnigenbeweging in je buurt? Bij ons in Bredene hebben ze mensen die zich hier specifiek mee bezig houden en volgens ik heb gelezen op hun website doen ze dit gratis. Ik weet wel niet of ze vervoerskosten vragen om ter plaatse te geraken. Ik ben ook van plan om vrijzinnig te trouwen, ceremonie in de tuin van de feestzaal en aansluitend receptie.