Terug naar overzicht
Laks? Volgens mij niet.. wat ik doe is nog een bevestigingsmail (opdrachtbevestiging) sturen met alle afspraken, prijzen,... die er gemaakt zijn. Ben van plan een 3-tal maanden op voorhand iedereen te bellen om een afspraak te plannen (datum bv een maand voor de grote dag) zodat alles een laatste keer overlopen wordt, problemen kunnen dan nog opgelost worden,... zo kun je die laatste weken op beide oren slapen dat alles geregeld is!! Veel succes nog...
Hoi Kim, wij hebben enkel een schriftelijke overeenkomst met de fotograaf en de feestzaal... Maar ik denk dat je inderdaad, moest het nodig zijn, genoeg bewijs hebt met de afprint van jullie mailings! xxx
Mailverkeer is op vandaag inderdaad ook afdoende als bewijs van overeenkomsten. Maak je maar niet ongerust! Zolang je 'iets' van schriftelijke bevestiging hebt, is het OK: mail, fax, brief...
Ik heb ook enkel mails waarin de overeenkomst staat! Groetjes
Goede afspraken (tarief enzo...) lijken mij het belangrijkst. Als die ergens geschreven staan op papier of in mail kun je ergens op terugvallen bij twijfel. Onze zaal en fotograaf stuurden ons een contract op. Dit vind ik nog altijd het gemakkelijkst groetjes
Hey, Wij hadden met onze dj ook enkel het mailverkeer als bevestiging. Groetjes, ilse