Terug naar overzicht
hallo,Ik zou zeggen kom eens bij ons langs, ik ben kapster bij Kreatos in Duffel. kerkstraat 25Ik weet niet wanneer je trouwt, maar het is toch aangeraden minstens 1 keer opvoorhand te komen, kennismaken met jezelf en je haar. en zo kunnen we samen wel iets ineen knutselen. Ook kan je fototje meebrengen van je kleed zodat we weten welke stijl je uitgaat!Veel succes nog met de zoektocht naar je ideale kapper!groetjes Veerle23/09/06
Hoi Veerle,Ik trouw op 30/9. Kreatos, is dat niet zonder afspraak? Of kan je voor een proefkapsel (huwelijk de dag zelf) wel een afspraak maken?Ik zal het zeker in gedachten houden!groetjesKatrien, 30/9/2006
hey katrien,wij werken inderdaad zonder afspraak, maar een huwelijk is een goede reden waarvoor we vroeger opendoen, en heb je dus eigenlijk een afspraak.Ikzelf trouw op 23 september dus zal er die dag niet zijn, maar m'n collega's kunnen er ook mee overweg, ze moeten wel omdat ze mijn haar moeten doen!!We zijn alle dagen open, ma-woe-do van 9.30 - 18.00 di 12.00-20.00 za 9.30-19.00 en za 8.30-17.00 umisschien tot ziensgroetjes Veerle23/09/06
oja, bijna vergeten, voor een proefkapsel kan je gewoon even binnenspringen, zodat we je wat raad of advies kunnen geven, enkel voor de dag zelf maken we een afspraak!doeiVeerle23/09/06
Mijn aanrader : Hair & Beauty World vlak aan de afrit E19 Rumst.Ik had ook geen enkel idee wat ik met mijn haar moest doen en samen met de kapster (Sandy) hebben we vanalles uitgeprobeerd tot ik tevreden was over het resultaat. De dag van de trouw zelf had ik een afspraak om 7u 's morgens en hebben ze dus ook speciaal vroeger open gedaan.Groetjes,Gert
Hoi, bij Sanké vind je vast en zeker ook leuke ideetjes, zij volgen de laatste trends en hebben een eigen academie om kappers op te leiden! Er is er eentje op de grens St.Kat.Waver/Mechelen en eentje in Duffel ! Succes
gebruikt er iemand van jullie haarstukjes?iemand ervaringen hiermee?groetjes Kelly