Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goud of zilver bij een ivoorkleurige jurk

13-1-2011 3:07:52
Hallo iedereen,
ik zit al de hele tijd met een vraagstuk in mijn hoofd. Ik ben aan het rondkijken naar juwelen, welgeteld oorbellen en een haar accessoire. Maar ik weet niet wat de basiskleur dient te zijn bij mijn ivoren jurk, geel goud of zilver.
Onlangs zei een verkoopster dat als ik werkelijk ivoorkleurige parels wil; dat deze voor de meerderheid in geel goud zijn gezet.
Maar dan vind ik dat mijn haaraccessoire ook met een goudkleurige zetting dient te zijn . Jammer genoeg zie ik gewoon niet zo graag geel goud.
Mijn trouwring zal zowiezo wit goud zijn of Palladium of platina,- afhankelijk van de prijs
Moet ik gewoon foert zeggen, en dan maar voor zilver gaan of aan het totale plaatje denken?

Pfft ben precies een bridezilla, over zo een detail al weken nadenken.

sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1126

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 8:02:45

Ik heb me gehouden aan wat ik zelf graag zie. Teveel goud vind ik écht niet mooi en onze ringen zijn witgoud, dus alles is bij mij in het zilver/witgoud :) Ohja en mijn jurk is ook ivoor

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 8:31:04

Doen wat je zelf wilt! Mijn jurk is lichtivoor en heeft een zilveren versiering in het model, dus dat kan ook mooi samen hoor. En ik ga dan wel weer voor gouden sieraden (oud medaillon van mijn overleden oma). Het totaalplaatje komt mooi overeen hoor!

lies
2-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 9:40:14

Zowel wit als geel goud, of zilver... Kan allemaal.
Persoonlijk zou ik de kleurlijn doortrekken en dan voor zilver gaan voor de accessoires, geen kat die dat ziet en mooi geheel!

xxx

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 10:44:11

ik heb een ivoorkleurige jurk en de verkoopster raadde mij zilver( lees witgoud) aan
mijn juwelen en assesoires zijn dus zilverkleurig.
onze ring zal 2kleurig zijn.

maar zoals hier al gezegd word, volgens mij gaan beiden wel gaan, je moet je eigen smaak volgen en nemen wat voor jou het beste aanvoelt.

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 10:54:06

hm ik heb ivoorkleur met gouden tulle in de rok verkoopster raadde me aan zeker geen wit te gebruiken dus voor goudkleurig te gaan ( euuuuug lees 'goudkleurig' want bij mij ist wel verguld zenne :) na dat kleed kon een echt gouden ketting der niemer af :-D
armband hoef ik me geen zorgen over te maken :) ik neem een polscorsage en mijn oorringen die moet ik nog kiezen maar zal dus ook goud zijn

check misschien even bij de verkoopster wat zij voorsteld meestal weten zij beter wat past en wat totaal niet

groetjes
Fatimma

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik13-1-2011 16:10:24

Ik denk dat je ook even moet kijken waar je het best mee staat. Ik sta niet zo goed met geel goud, dus zal dat ook nooit dragen. En als je het al niet mooi vindt, kan je misschien beter sowieso voor iets anders gaan.

Je kan ook voor bvb parels gaan ipv goud en zilver. Die heb je in alle kleuren.

Misschien kan je een stukje van de stof krijgen in de winkel die je dan kan meenemen om je juwelen te gaan kiezen. Ik heb dat zelf ook nog niet gevraagd, maar bij mijn schoonzus enkele jaren geleden kon dat wel. Handig ook om het kostuum van je man te gaan kiezen en zo...

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik13-1-2011 17:39:27

ik heb al een staaltje van mijn stof en als ik eerlijk moet zijn staat goud er gewoon mooier bij;of ivoorkleurige parels.
Het staaltje is al van pas gekomen, bij het kopen van een handtasje dat ik gevonden heb in alles behalve een bruidswinkel of handtassenwinkel. Dus zeker een aanrader om te hebben want er bestaan echt veel tinten wit
Ik ben al blij dat ik ook nog niet eens naar een ketting en armband moet zoeken
Met een armband kan ik nl haken in de kantlaag van mijn jurk en mijn jurk komt hoger dan de meeste, dus een ketting staat daar niet bij. Mijn jurk heeft ook wel niets van parels, versieringen...
Ben zelfs nu al aan het overwegen om de oorbellen te skippen , en een mooi haarlint met parels en kristallen te bestellen. Draag in het dagelijkse leven soms toch al haarbanden en linten dus ergens ook herkenbaar.
Ik en juwelen is niet de beste match...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...