Nu Online
Momenteel zijn er 385 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkreis Nederlandse Antillen

13-1-2011 10:56:13
heeft er iemand ervaring met het boeken van een huwelijksreis naar Curacao in Nederland?
als ik de sites wat bekijk, lijkt een reis naar De Nederlandse Antillen veeeeel goedkoper in Nederland dan in België?
ik keek naar www.arke.nl , wat de Nederlandse tegenhanger is van jetair in België...

peggy
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1511

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik13-1-2011 11:37:06

kijk eens op d-reizen.nl daar heb je echt de goedkoopste prijs!
en idd, als je vanuit nederland boekt scheelt dat echt wel heel veel (bij ons 500 euro pp!)

marta
23-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 13:00:40

cindy: ben je tevreden over d-reizen? geven zij een goede service want de prijzen in vergelijking met België zijn inderdaad top!

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik13-1-2011 15:41:14

ja, wij reizen altijd via d-reizen. ik was in het begin ook een beetje terughoudend maar hun zijn echt super! ik boek in ieder geval nergens anders meer....

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-1-2011 19:00:17

Hey hey,

Ik weet wel niet of ze ook naar de Nederlandse Antillen reizen aanbieden maar je moet maar eens kijken naar www.neckermann.nl, wij hebben via die site zonet onze reis voor de zomer geboekt en het is 500eur goedkoper voor identiek dezelfde reis dan via www.neckermann.be en we krijgen er een gratis overnachting in Benelux bij en vertrekken eveneens vanop Brussel (de meeste Nederlandse maatschappijen vertrekken immers van Eindhoven of Amsterdam, wat voor ons toch wel ver is)! Bovendien is Neckermann ook gekend in België, en weet je dus ook wat je kan verwachten, bij "vreemde" maatschappijen is dit altijd afwachten.

Groetjes!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik14-1-2011 11:46:07

Hey Peggy,

Ik ben een drietal jaar geleden in maart-april op vakantie naar Curaçao geweest. Ik vloog toen met KLM (echt wel aan te raden voor zo'n verre vlucht) en verbleef in het Marriott Curaçao Beach Resort (echt een superhotel!). Ik had de vluchten toen rechtstreeks op de site van KLM geboekt en beetje gekeken wanneer de vluchten het goedkoopst waren (hoewel je er nog altijd veel voor betaalt hoor, het is nu eenmaal ver). Ik heb inderdaad gehoord dat het veel goedkoper is om in Nederland te boeken dus zou eerst daar eens checken.

Leuk is om een auto te huren en het eiland rond te touren: dolfijn zwemmen in de Dolphin Academy, naar de openluchtbioscoop op Mambo Beach gaan (waar je trouwens ook lekker kan eten), relaxen bij Jan Thiel-beach of op het strand van Cas Abou of Porto Marie, bezoekje aan de struisvogelfarm brengen, de hato-grotten verkennen, bootexcursie (glasbodem zodat je de mooie visjes kan zien) doen bij Hook's hut, eten bij "de kleine gouverneur" in Willemstad,... Tijdens een uitstap naar klein Curaçao (een onbewoond eilandje) heb ik bovendien mijn verloofde leren kennen! Ik heb alvast fantastische herinneringen aan de Nederlandse Antillen en ben ervan overtuigd dat je er een fantastische honeymoon zal hebben! Voor meer info mag je me altijd een privé-mailtje sturen.

Liefs,

Nathalie
www.nathalieenchristiaan.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...