TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
13-1-2011 17:56:30
Ik persoonlijk (maar wie ben ik?) zit eigenlijk niet te wachten op animatie op een trouwfeest... Ik vind dat het bruidspaar centraal moet staan en geen andere animatoren. Voor kinderen een clown of zo inhuren, ok, maar voor volwassenen... Bij een trouwfeest hoort voor mij vooral bijpraten met familieleden (je ziet elkaar de dag van vandaag al zo weinig) en een dansje placeren op de dansvloer. De rest kan wel 'leuk' zijn, maar maakt voor mij nog geen geslaagd trouwfeest... Maar ik zeg het nogmaals: dat is mijn persoonlijke mening! Anderen vinden dit misschien wel geweldig...
Voor een buikspreker: welke regio? In St-Niklaas ken ik wel een leerkracht die ook actief is in toneel en zo en die ook kan buikspreken. Ik weet niet of hij dit ook voor feesten of zo doet.
|
|
Tom
|
13-1-2011 20:26:34
Dag Ineke
Een buikspreker kan ik je niet onmiddellijk aanraden, wel een jazz-band als animatie op huwelijksrecepties. Neem gerust eens een kijkje op www.almostswinging.be, wie weet levert dit ook wel inspiratie.
Contacteer me gerust voor een vrijblijvende prijsofferte!
Hartelijke groeten,
Tom
|
|
lies
2-7-2011
|
13-1-2011 21:40:28
Dag Ineke,
wij hebben een goochelaar voorzien voor tussen de maaltijdgangen door. Die komt dan tafel per tafel rustig rond, en neemt je beet waar je bij zit. Hebben dit zelf al eens gehad op een feest en ons echt een kriek gelachen. Je kan dit vaak ook kiezen, tijdens receptie, tijdens diner, beide, met of zonder hoofdact rond het bruidskoppel enz...
Heel leuk, zonder dat het de zaal volledig in beslag neemt.
Maar ook hier, ieder zijn eigen ding hé!
xxx
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
|
|
Lieven
|
19-2-2011 17:20:33
Als u een buikspreker wenst, een adres, Gert Boullart, hij is echt een vakman, u zal zeker tevreden zijn. Simply the best. Ikzelf ben dj en heb hem reeds tientallen keren bezig gezien.
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|