Terug naar overzicht
hoi julie ik zou wel wat oppassen met al die inleidende dansen is het de bedoeling dat het publiek vanaf dans 3 meedanst? of moeten zij blijven kijken? je moet dan wel oppassen dat het voor hen niet te saai en langdradig wordt... is maar een tip hoor gr
Hoi Julie, was me net dezelfde bedenking aan het maken als Eline... Wij zijn ook niet zo voorstander van vermenigvuldigingsdansjes dus wij lossen het als volgt op. Na de openingsdans gooi ik mijn boeket tussen de niet-getrouwde vragen, gevolgd door mijn ventje die mijn kouseband gaan "schieten" tss de ongetrouwde mannen. Ambiance verzekerd en dan kan het feestje losbarsten! xxx
Hallo, Wij hebben het ook zo gedaan: 1e dans: wij 2e: mijn man met zijn mama en ik met mijn papa 3e: mijn man met zijn oma en ik met mijn opa (dit zijn de enige grootouders die we nog hebben en we wilden hen er bij betrekken) Zij wisten van niks, de verrassing was dus des te groter op het moment zelf, ze waren ook erg fier, was zelfs een emo-moment voor de andere gasten. Wij koesteren er nog heel mooie herinneringen aan, zeker nu mijn grootvader erg ziek is. Ik ben dus voor! Groetjes, Inge
Nog even dit: we lieten wel niet het volledige liedje spelen, duurde max. 1min30 à 2 min. Daarna werd iedereen op de dansvloer gevraagd en die stond direct vol hoor, dus echt langdradig was het bij ons niet. Tijdens het 3e liedje, dansten de ouders uiteraard met elkaar (per koppel).
inge daarom wil ik het ook doen want mijn opa is ook heel ziek want het is voor hem da we vroeger trouwen
Dan zou ik het zeker doen! Sterkte alvast! Ik wens jullie een prachtige dag toe, geniet!