Terug naar overzicht
Hey Lise, Wij gaan naar Costa Rica. We gaan in juni, het is daar dan wel juist het begin van het regenseizoen maar de natuur is dan nog zo mooi. En de meeste reisgidsen spreken ook maar van buien met af en toe zon. Wij trekken eerst een week rond, wel begeleid. En nadien een weekje rust in een Riu hotel. We hebben dit geboekt via Jetair, de enige Belgische maatschappij die rechtstreeks vliegt. Voor de hele reis betalen we rond de 5000 euro. Hierin zit bijna alles, behalve natuurlijk je persoonlijke uitgaven. Maar de eerste week zitten alle maaltijden en alle toegangtickets en dergelijke erin. En de tweede week zitten we in een Riu hotel, 5 sterren, All Inclusive. Het is een grote hap uit ons budget maar ja zo een reis doe je misschien maar 1 keer. Wij willen na de trouw kindjes en een huisjes dus nu is het de moment. Hopelijk heb ik jullie wat kunnen helpen. Groetjes Sofie
Ej, Wij gaan vlak na den trouw naar jamaica, ook met jet air en ook in een riu hotel. We kunnen heel veel excursies doen vanuit het hotel (ik wilde ook veel zien & mijn vriend is meer een zwembad- of strandman) dus voor ons was dit de middenweg. We zijn weg van woensdag tot zondag en betalen +/- 3000 EUR.
Wij zijn in 2009 naar Costa Rica gegaan en dat is een echte aanrader! Vooral als je meer op zoek bent naar natuur dan cultuur. Prachtig daar! Wij zijn ook in het regenseizoen gegaan maar dat stoorde niet (hoort erbij). Dan is alles er nog eens groener! :) Super! Wij gaan op huwelijksreis naar Vietnam, Cambodja en Thailand (via GAP-groepsreizen). Dit is niet zo duur en avontuurlijk. We verlengen dan in Thailand ons verblijf in een luxe hotel onder ons tweetjes zodat het toch ook wel echt een huwelijksreis is. Prijzen vind je op het internet. Groetjes!
Wij gaan voor een weekje naar Santorini (kant Caldera) en gaan het eiland verkennen met een Vespa. Voor ons is een weekje voldoende omdat we ons dochtertje van 6j niet te lang willen missen. Costa Rica zou me zeker ook aanspreken, maar niet voor een weekje. Veel plezier met kiezen.
hoi wij gaan 3 weken naar Thailand. eerst rondtrekken, de laatste dagen op de eilanden (duikcursus volgen). omdat wij niet echt zwembad/strand-mensen zijn hebben we dus gekozen voor avontuur :-) ook begin regenseizoen, maar heb al vaak gehoord dat het niet constant regent (korte buien) budget voor 3 weken alles inbegrepen (vluchten, verblijf, eten, uitstappen,...): +- 3000 euro (voor 2 personen) @ Ingrid: Santorini is wel heel mooi, zijn we vorige zomer geweest (in combinatie met het vasteland en Naxos en Milos) groetjes Joyce