Terug naar overzicht
Je ouders een mooi fotoboek van jullie dag? Voor de getuigen worden er soms wel pennen gegeven, dan kunnen ze meteen met deze pen tekenen op de dag zelf.
Wij geven een olielamp met onze namen erop en datum Voor de getuigen heeft swarovski, prachtige balpennen voor 25 euro.
Wij gaan hen ook een foto-album geven met hun foto's, foto's die zij van ons het mooiste gaan vinden & foto's van hun vrienden... Mijn getuige ga ik ook een klein albumpje geven met de leukste foto's van haar & haar partner en van mij met haar enzo... De getuige van mijn vriend zal dan eerder een biermand of iets dergelijk worden denk...
Hey Ik denk dat ik onze ouders een etentje in een chique restaurant cadeau zal doen. We zijn een tijdje geleden naar het vieremmershof in Lokeren geweest voor de 50ste verjaardag van mijn schoonmoeder. En onze ouders konden dit erg appreciëren. Vandaar dit idee. En anders doe ik ze een weekendje met een Bongobon cadeau. Groetjes Ellen
Hallo, Onze ouders geven wij een fotoboek cadeau van de mooiste foto's van de dag zelf. Onze fotograaf brengt deze 2 albums de avond zelf nog. Dus na het dessertenbuffet geven wij dit aan de ouders. Voor onze getuigen geven wij een Bongo bon cadeau. Groetjes, Julie