Nu Online
Momenteel zijn er 505 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau ouders en getuigen

13-1-2011 19:11:36
Om onze ouders en de getuigen te bedanken, willen we hen een kleine attentie geven.
Probleem is echter dat we niet goed weten wat we zouden geven.
Wat geven jullie zoal? Of weten jullie waar we wat ideetjes kunnen vinden?

Leen
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 806

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik13-1-2011 19:33:39

Je ouders een mooi fotoboek van jullie dag?

Voor de getuigen worden er soms wel pennen gegeven, dan kunnen ze meteen met deze pen tekenen op de dag zelf.

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik13-1-2011 20:02:48

Wij geven een olielamp met onze namen erop en datum

Voor de getuigen heeft swarovski, prachtige balpennen voor 25 euro.

Stephanie
10-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 21:21:23

Wij gaan hen ook een foto-album geven met hun foto's, foto's die zij van ons het mooiste gaan vinden & foto's van hun vrienden...

Mijn getuige ga ik ook een klein albumpje geven met de leukste foto's van haar & haar partner en van mij met haar enzo...

De getuige van mijn vriend zal dan eerder een biermand of iets dergelijk worden denk...

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik13-1-2011 21:58:36

Hey

Ik denk dat ik onze ouders een etentje in een chique restaurant cadeau zal doen. We zijn een tijdje geleden naar het vieremmershof in Lokeren geweest voor de 50ste verjaardag van mijn schoonmoeder. En onze ouders konden dit erg appreciëren. Vandaar dit idee.
En anders doe ik ze een weekendje met een Bongobon cadeau.

Groetjes
Ellen

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:15:08

Hallo,

Onze ouders geven wij een fotoboek cadeau van de mooiste foto's van de dag zelf.
Onze fotograaf brengt deze 2 albums de avond zelf nog. Dus na het dessertenbuffet geven wij dit aan de ouders.

Voor onze getuigen geven wij een Bongo bon cadeau.

Groetjes,
Julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...