Terug naar overzicht
Dat is natuurlijk ideaal maar ik denk niet dat ik het ga doen.
Toevallig heb ik dit vandaar geregeld! Wou het totaal plaatje graag eens op voorhand zien.. Begin februari moet ik mijn 1ste pas gaan doen en van te voren ga ik een proefkapsel en proefmake-up laten doen. Spannend want m'n papa gaat mee, ben benieuwd wat hij van zijn kleine meid gaat vinden
Ik ben dit ook van plan... Een vriendin van me doet mijn haar en make up en zij zal mij al volledig 'trouw-klaar' maken, zodat ik idd een goed beeld heb van hoe ik er in september zal uitzien... Als je de kans hebt, doen! Maar het is geen must natuurlijk.
Ik heb het ook zo gepland .. 1e pas op 12 maart en in de voormiddag proef mu & kapsel ..
Ik half half, passen en proef kapsel, make up niet omdat ik nog niet zeker weet of ik die zal doen of niet.
Ik doe dit bewust niet! Ik combineer wel op voorhand even make-up en kapsel. Als dat samen perfect matcht is het prima. Ik wil graag op mijn huwelijksdag ook zelf overdonderd worden van het totaalplaatje... Maar ieder doet daar lekker mee wat hij/zij zelf graag wil ;-) xxx