Terug naar overzicht
Hallo SofieWij zullen 1 menukaart per koppel nemen.Wat betreft het genre : bij ons zal dit ook verschillend zijn ... Ik wilde ook alles in dezelfde stijl maar dat kwam bij ons behoorlijk kostelijk uit omwille van de papierkeuze, dus zijn we er maar van afgestapt. Uiteindelijk letten daar niet zoveel mensen op.groetjesLien26/05/06
Dag SofieWij hebben inderdaad 1 kaart die we gebruiken als uitnodiging, misboekje en menukaart.Maar het is niet zo dat iedereen dat doet hoor, de meesten zelfs niet denk ik. Maar ik vond het wel mooi, en vermits ik alles zelf maak was dit wel mogelijk. Als je een uitnodiging uit een boek kiest van de drukker is het misschien moeilijker om daar ook misboekjes van te maken, en komt het ook duurder uit.Wij nemen 1 menukaart per koppel. GroetjesVicky09.09.06
hallo SofieWij nemen voor alles hetzelfde.Ik hou van eenvoud daarvan.groetjes Ellen
Hoi, Wij hebben ook voor eenvormigheid gekozen. Hetzelfde lettertype, allemaal crèmekleurig papier met blauwe druk, bij ons misboekje is dat dan een blauw lintje geworden. De rode draad is een gedicht dat bij ons vooraan op de uitnodiging staat en dat komt ook terug op het misboekje en de menu. Maar mijn inziens kan alles, eenvormigheid maar ook een mix moet kunnen.groetjes ine
Hoi SofieBij ons net hetzelfde..Uitnodigingen en menukaarten zijn hetzelfde, maar de misboekjes zijn helemaal anders.En voor de menukaarten nemen wij 2 menukaarten per tafel Groetjes xxxxx
hoiin welke genre wordt het misboekje en worden de uitnodigingen van jullie?veel succes
Hey Sofie,Wij hebben ook gekozen voor uniformiteit in alles. Hetzelfde papier dat gebruikt wordt bij de uitnodigingen komt terug in de kaft van het misboekje en de menukaarten. We hebben voor blauw gekozen. Omdat we alles zelf maken is dit ook gemakkelijk. Hier en daar voegen we een accentje toe, zoals bvb het misboekje wordt met een contrasterend raffialintje dichtgebonden.Ik heb voor hetzelfde kleur/papier/letertype gekozen omdat ik denk dat dit wel een mooi plaatje oplevert als mensen achteraf de uitnodiging, misboekje en menu naast elkaar leggen. Het lijkt dan echt 1 geheel.Maar dat is ieder zijn eigen voorkeur. Het kan ook anders...groetjesAnn-Sophie09.09.06