Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ontwerp uitnodigingen, misboekje en menukaarten

20-3-2006 20:50:59
Hey bruidjes,

ik vroeg me af of jullie zowel de uitnodigingen, het misboekje als de menukaarten allemaal in hetzelfde genre maken? Onze uitnodigingen hebben we al gekozen en ik zou de menukaarten in hetzelfde model als de uitnodigingen maken. Maar mijn misboekje is totaal iets anders dan. Hoe is dat bij jullie? En nemen jullie per koppel een menukaart op tafel of per persoon?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 482

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik21-3-2006 8:21:10

Hallo Sofie

Wij zullen 1 menukaart per koppel nemen.

Wat betreft het genre : bij ons zal dit ook verschillend zijn ... Ik wilde ook alles in dezelfde stijl maar dat kwam bij ons behoorlijk kostelijk uit omwille van de papierkeuze, dus zijn we er maar van afgestapt. Uiteindelijk letten daar niet zoveel mensen op.

groetjes

Lien
26/05/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 9:36:37

Dag Sofie

Wij hebben inderdaad 1 kaart die we gebruiken als uitnodiging, misboekje en menukaart.

Maar het is niet zo dat iedereen dat doet hoor, de meesten zelfs niet denk ik. Maar ik vond het wel mooi, en vermits ik alles zelf maak was dit wel mogelijk. Als je een uitnodiging uit een boek kiest van de drukker is het misschien moeilijker om daar ook misboekjes van te maken, en komt het ook duurder uit.

Wij nemen 1 menukaart per koppel.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik21-3-2006 11:49:55

hallo Sofie
Wij nemen voor alles hetzelfde.
Ik hou van eenvoud daarvan.
groetjes Ellen

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik21-3-2006 12:56:43

Hoi,

Wij hebben ook voor eenvormigheid gekozen. Hetzelfde lettertype, allemaal crèmekleurig papier met blauwe druk, bij ons misboekje is dat dan een blauw lintje geworden. De rode draad is een gedicht dat bij ons vooraan op de uitnodiging staat en dat komt ook terug op het misboekje en de menu. Maar mijn inziens kan alles, eenvormigheid maar ook een mix moet kunnen.

groetjes ine

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 13:00:22

Hoi Sofie

Bij ons net hetzelfde..

Uitnodigingen en menukaarten zijn hetzelfde, maar de misboekjes zijn helemaal anders.

En voor de menukaarten nemen wij 2 menukaarten per tafel
Groetjes xxxxx

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 13:00:23

Hoi Sofie

Bij ons net hetzelfde..

Uitnodigingen en menukaarten zijn hetzelfde, maar de misboekjes zijn helemaal anders.

En voor de menukaarten nemen wij 2 menukaarten per tafel
Groetjes xxxxx

nicolas
18-8-2006
 Meld misbruik24-3-2006 9:07:43

hoi
in welke genre wordt het misboekje en worden de uitnodigingen van jullie?
veel succes

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 15:03:27

Hey Sofie,

Wij hebben ook gekozen voor uniformiteit in alles. Hetzelfde papier dat gebruikt wordt bij de uitnodigingen komt terug in de kaft van het misboekje en de menukaarten. We hebben voor blauw gekozen. Omdat we alles zelf maken is dit ook gemakkelijk. Hier en daar voegen we een accentje toe, zoals bvb het misboekje wordt met een contrasterend raffialintje dichtgebonden.

Ik heb voor hetzelfde kleur/papier/letertype gekozen omdat ik denk dat dit wel een mooi plaatje oplevert als mensen achteraf de uitnodiging, misboekje en menu naast elkaar leggen. Het lijkt dan echt 1 geheel.

Maar dat is ieder zijn eigen voorkeur. Het kan ook anders...

groetjes
Ann-Sophie
09.09.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...