Terug naar overzicht
Dat kan je volgens mij best gewoon op het stadhuis zelf vragen.Wij hebben gewoon een mailtje gedaan naar de gemeente en kregen al dadelijk antwoord terug met de prijs (die gelukkig in onze gemeente heel goed meeviel)Sommige gemeentes laten de prijs ook variëren afhankelijk van of je op een weekdag of in het weekend trouwt.
Bel gewoon eens naar de gemeente... ik hoop dat jullie net zoals bij ons in Houthalen niks moeten betalen!!
€15,- voor het trouwboekje en dat is alles heb ik gehoordJammer dat het in de Limburghal is he wegens de verbouwing...
Ik heb ondertussen een mailtje gestuurd naar burgerzaken. 15 euro zou inderdaad fijn zijn! En ik heb geen idee hoe het er in de Limburghal gaat uitzien, maar de trouwzaal vond ik nu ook niet meteen 's werelds mooiste... We zullen wel zien!In elk geval bedankt dames!
bij ons is het 15 euro voor trouwboekje 150 euro omdat het zaterdagvoormiddag is
Bij mij in Varsenare is het in de week gratis, maar op zaterdag vragen ze 125 euro. Ze zal waarschijnlijk aan mn gezicht gezien hebben dat ik verschoot. Blijkbaar was ik ook net op tijd voor 10u30, want er waren al twee trouws gepland om 11u en om 11u30.
Ik heb het ondertussen nagevraagd en het blijkt in Genk echt enkel 15 euro voor het trouwboekje te zijn, ook op zaterdag. Wat een prijsverschillen dan toch eh!
Amai 15 euro, dat is goed nieuws! Ik wilde het ook net navragen maar hoeft nu dus niet meer :-) Merci!