Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Orangerie kortrijk

20-3-2006 21:33:33
Hey,
Hier ben ik nig een keer...
De feestzaal ligt nog steeds niet vast, we waren twee weken geleden tot een besluit gekomen om de saint-germain in Diksmuide te nemen, maar ik ben er niet 100% voor te vinden.
Zijn er mensen die daar een feest gaan geven/ gegeven hebben/ of naar een feest geweest zijn?
Nu viel mijn oog op de orangerie in kortrijk, hebben jullie daar iets over te vertellen?

Ik word er onnozel van, van dat zaalgedoe! hopelijk kan ik er snel een bevestigen en dat DEFINITIEF

Alvast bedankt

Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Peggy
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 850

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik21-3-2006 8:17:50

Hey Peggy,

Wij zijn enkele jaren geleden naar een feest geweest in Saint Germain, en het was uitstekend! Alles erop en eraan! Maar ik weet wel niet hoe het zit met de prijs!
Toen wij vorige zomer op zoek gingen voor een feestzaal zijn we ook bij de Orangerie Broel in Kortrijk geweest, en het is een adembenemende prachtige chicque zaal! Maar het prijskaartje daar is minder leuk, ik vond dat je op geen 5.000 € kon zeggen hoeveel je feest ging kosten, en daarom hebben we het ook nie gedaan. De wijnforfait was ook niet eerlijk. Stel dat je 150 gasten hebt, dan rekenen ze 1/3 fles wijn per persoon, dus 50 flessen, maar zijn die 50 flessen op, dan betaal je extra!
Daarom hebben we voor de Visscherie gekozen in Oostrozebeke, daar kan je op de eurocent uitrekenen, hoeveel je feest zal kosten.

Succes met je zoektocht!
Groetjes
Tilly
6 mei

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...