Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Act op huwelijk

13-1-2011 21:25:48
Hallo,

Mijn zus trouwt over 2 maanden en graag wil ik een soort van verrassingsact opvoeren op het avondfeest...

Op mijn trouw hadden ze een liedje gemaakt met aangepaste tekst die toepasselijk was op mij en mijn man...

Ik heb ook al eens iets gezien dat de bruid en bruidegom met hun rug naar elkaar moesten gaan zitten en hun schoenen uitdoen.
De bruid gaf 1 van haar schoenen aan de bruidegom en omgekeerd.

Toen werden er vragen gesteld en ze moesten de schoen in de lucht steken voor wie de vraag van toepassing was, maar ik weet niet goed hoe dit aan elkaar te spreken en welke vragen te stellen...

Iemand ideetjes?

Alvast bedankt!

Leen

Leen
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2569

M.
18-6-2011
 Meld misbruik13-1-2011 22:30:42

wie kookt er thuis
wie doet de afwas
wie is de baas in huis
wie is het koppigste
wie zette destijds de eerste stap
....

Oh, je kan hier ver in gaan hoor, ik denk dat het vooral grappig is om zo van die cliché man-vrouw vragen te stellen.
vb wie vergeet het dopje van de tandpasta, wie staat het langste in de badkamer,....

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik14-1-2011 12:06:44

We hebben al meermaals een Pinata gemaakt voor het koppel.
Kan je zelf doen met papier marché of laten doen. Dit wordt dan opgevuld met allerhande snoep, centjes en andere zaken. De avond zelf moet de pinata dan ophoog gehangen worden, krijgen bruid en bruidegom een borstelstok en moeten ze die geblinddoekt kapot slaan. Ambiance verzekerd :-)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-1-2011 19:40:40

Op ons trouwfeest was er ook zo'n liedje.
Wat ik al eens heb gezien:
* een stoelendans: bruidspaar + 10 andere mensen (aan elke tafel 1: geloot door een geel stickertje dat op voorhand onder aan de stoelpoot gekleefd was) moesten een stoelendans doen. Elke keer als er iemand afviel moest die bij het bruidspaar een opdracht vervullen: bv. pannenkoeken bakken (omdat de bruidegom dat graag at), de auto wassen, een foto nemen op hun eerste huwelijksdag,... Als er iemand van het bruidspaar afviel, moest die de opdracht doen bij de winnaar. Er waren dus 12 opdrachten, ééntje voor elke maand van het jaar. Iedere maand kwam er dus iemand op bezoek, of moesten zij bij iemand langsgaan.
* Een filmpje dat werd gemaakt over het bruidspaar, uiteraard niet door het bruidspaar zelf, maar door vrienden die zich verkleed hadden als het koppel, mét kartonnen gezichten! Echt supergrappig! Vooral de gênante scènes, dan... ;-) Dit werd dan geprojecteerd op groot scherm.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...