Terug naar overzicht
hallo liesbet, heb ook niet direct zo'n ideetje, maar heb je al eens op google ingeven " kapsels bruidskindjes" ofzo en dan afbeeldingen. dan krijg je direct toch weeral een aantal voorbeeldjes. ik gebruik google echt voor alles :) groetjes en veel succes
Waar heb je de kleedjes voor de bruidskindjes gekocht? Ik zou zeker ook eens aan je kapper vragen wat ze zou voorstellen, en zoals tamara ook al zegt : googelen :-)
Hey,Heb ze gekocht bij E&R in Beverlo (België).Ja ik had al wat gegoogled :) maar ik vind tot nu toe niet echt iets naar mijn zin, en vaak zijn de voorbeelden onduidelijk... :) Maar de zoektocht gaat verder... :D greetz! Xxx
wow, je hebt nu je kleertjes al... mijn dochtertje is ook 2.5, maar ik durf nu nog niks kopen... als het dan nt meer past... dat zou ik heel spijtig vinden! Ik heb vorige week gekeken bij mijn kapper voor een kapseltje... ik vind een soort van 2 dotjes supermooi, maar dan met wat uitpiekende haartjes dat het nt te stijf is en dan mss met een zigzag scheiding... Ik moet ook wat rekening houden dat ze hopelijk s middags nog wat gaat slapen en dan moeten we de haartjes nog es opnieuw doen...
Ja we hebben voor allebei 2 maten groter gekocht... Ik heb ze nu al maar gekocht omdat ze me zeiden dat het toch een 6 maanden duurde eerdat ze in de winkel waren en ze moesten dan nog op maat gemaakt worden ed... 2 juli hebben ze hun eerste pasbeurt... Ja die dotjes gaan bij emma niet passen omdat ze nogal heel dun haar heeft... En destiny daarentegen heeft heel dik haar... Ik had ook al gedacht aan ingevlochten haar of een half opgestoken kapsel maarja... daarvoor moeten ze dan toch wel wat stil zitten.. En om dan heel simpel 2 speldjes in hun haartjes te steken vind ik ook te eenvoudig :) Ik ben geen gemakkelijke he ;). Bedankt voor de reacties iedereen en de tips!! Ik denk dat ik het eens aan de kapster ga vragen zoals M. zei. Bedankt voor de reacties en tips iedereen! (nog meer zijn altijd welkom ;D) Groetjes!!
Hey Liesbet, wij hebben een Afrikaanse vlecht laten doen bij ons bruidsmeisje (3 jaar 1/2 ) ; dat is maar een half uurtje en de kleine meid hebben we zoet gehouden met een dvd van Tom & Jerry, die ze op onze draagbare DVD-speler kon bekijken. Ze was ontgoocheld toen de kapster zei dat het "gedaan" was.