TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
natasja
6-5-2011
|
14-1-2011 0:09:07
oh god... ik wens jullie veel succes. ik ben niet van deze regio.
bij mij heeft vandaag de visagiste/haarstyliste afgebeld,echt om zot van te worden.
bel morgen zoveel mogelijk zalen op meid...
succes
ps hadden jullie geen contract of voorschot?
|
|
sabrina
4-2-2011
|
14-1-2011 7:04:24
Salons van Bogaert in temse, 't schaliënhuys in temse, watermeulen in kruibeke, kelders van Kasteel van Wissekerke in bazel, de nieuwen troubadour in Beveren
veel succes
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
14-1-2011 9:35:39
de oude maalderij in moerzeke, de zilte zoen in elversele (geen idee hoeveel die kost)...
Succes!!!
|
|
Sonia
|
14-1-2011 11:44:48
De Rietgaard in Bornem mijn dochter haar trouwfeest was daar
en alles was perfect in orde
veel succes
|
|
Karine
25-6-2011
|
14-1-2011 21:52:59
wij hebben het geboortefeest van onze dochter in tielrode gedaan, in een parochiezaal...
zeer vriendelijke mensen, redelijk groot, keuken aan...
wijzelf geven ons feest in art nouveau, sint gillis... ik ben zelf wel van temse...
|
|
Katia
18-6-2011
|
15-1-2011 23:30:20
Bedankt allemaal voor jullie reacties! We hebben intussen een optie op een andere feestzaal, maar zijn nog volop op zoek naar iets anders (je weet nooit of we iets beters/goedkopers vinden). De zaal die we nu hebben is héél mooi, huiselijk (niet te groot, niet te klein), doenbaar qua prijs (niet supergoedkoop, maar wel betaalbaar) maar er is wel geen terras ofzo... Aangezien 18 juni toch al dicht bij de zomer valt en we kans hebben op mooi weer, is dat wel een beetje spijtig. Dus we zoeken nog verder, je weet maar nooit of we toch nog iets beters vinden. Maar voorlopig zijn we een beetje gerust! Tips blijven welkom :-D
|
|
Marita
|
18-1-2011 15:01:05
Hallo Katia,
feestzaal Scala in Beveren is binnenin heel mooi en heeft ook een mooie tuin voor recepties. Misschien zijn zij nog vrij?
Nog veel succes met je voorbereidingen!
Marita
www.bruidsparadijs.be
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|