Terug naar overzicht
Voor mensen met foto's van Hani Fé's werk hou ik me ook aanbevolen; faesarah@gmail.com Dankjewel!
Ik heb er contact mee opgenomen zo een 2weken en heb nog steeds geen mail van haar terug gekregen. Op mij moet ze als klant dus al niet meer rekenen. Ik vind het niet erg om te moeten wachten op een mail, maar 2 weken vind ik wel wat lang.. Spijtig want ik had van haar ook al goede dingen gelezen.
Dat is raar,want ik heb haar gisteren gemaild en ze komt zondag een proef doen.x
Ja, ze had het wel redelijk druk. Ik had contact opgenomen met haar in de kerstperiode, nogal logisch dan dat ze het druk had. Maar ze was wel heel vriendelijk enzo...
Vandaag is ze langs geweest en ik ben zeer tevreden vh resultaat
Natasja, heb je foto's? ..
ik zal ze binnen 2 weken proberen door te sturen,want vertrekken dinsdag op reis. geef je mail adres even dan x
Natasja, als je foto's hebt wil ik ze ook wel eens zien: kaatje236@yahoo.com Thx!
Mijn mail: kimvg@telenet.be
Natasja, Hopelijk heb je van je vakantie genoten ! Als je foto's hebt, wil ik ze ook graag zien :-) anton.ilse@hotmail.com Alvast bedankt !
Kan er iemand mij haar contactgegevens bezorgen?Dank u!
kan iemand de foto's ook naar mij sturen? anneke52@hotmail.com groetjes en bedankt
Hey! Ik heb haar ook gereserveerd. Ze reageerde tamelijk snel en 18 juni komt ze mijn proefmake-up en proef-kapsel doen. Nu heb ik een dikke week geleden een mail gestuurd om nog iets te veranderen en ze stuurt gewoon niet terug...Heeft iemand de contactgegevens van haar? (telefoonnummer?)