Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bevestiging

14-1-2011 13:27:47
Pf, ik moet even mijn frustraties kwijt kunnen...
Ik vind het verschrikkelijk dat mensen zelf hun aanwezigheid niet bevestigen, het valt op dat dit vooral voor de receptie is... Mensen van het avondfeest doen dit precies wel beter !

Rieke
5-2-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 706

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:00:21

Hallo Rieke,

Ik kan die ervaring nog niet met u delen.
Ik hoop dat het niet altijd zo is....maar uit de frustratie van vele te lezen blijkt dit wel veel te gebeuren.

Mijn uitnodigingen moeten nog verzonden worden. En eind maart moet ik alle bevestigingen hebben. Ik ben eens benieuwd.

Hoop voor u dat ze snel iets laten weten. En anders de mensen opbellen zeker!?

Succes.

Groetjes,
Julie

lies
2-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:09:46

Hoi Rieke,

zit inderdaad met dezelfde schrik... want als ik dat zo hoor van vrienden die al getrouwd zijn dan kan je er inderdaad soms niet bij...
Het enige wat je kan doen is inderdaad de mensen die nog niets hebben laten weten een laatste keer opbellen...

Veel succes alvast

Lies

Isabelle
12-2-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:11:14

Ik wacht ook op bevestigingen hoor. Is eigenlijk gewoon menselijk, want ik geef toe dat ik ook zelf vaak laat bevestig. Ik denk dat de meeste mensen graag zo lang mogelijk hun agenda openhouden. Voor ons maakt het aantal aanwezigen op de receptie niet zoveel uit vermits we alle hapjes zelf doen. Ik heb gewoon een geschat aantal genomen en daar werken we verder op. Voor het avondfeest moet je echter sowieso precies weten wie er komt (niet alleen hoeveel, maar ook wie er komt voor de tafelschikking)

marleen
22-1-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:13:34

hey Rieke,

hier het zelfde probleem

wij trouwen volgende zaterdag en hebben vandaag nog mensen moeten bellen
om te horen of ze nu gaan komen of niet binnen een uurtje ga ik naar de zaal alles doorgeven
en nog steeds hebben we een koppel (collega's) die niets meer laten horen!!
pakken zelf hun telefoon niet op..

dus ik heb ze er niet bijgeteld
jammer als ze wel wouden komen dan

veel succes nog met de bevestigingen

stefanie
30-6-2012
 Meld misbruik14-1-2011 14:22:25

1 woord: Hatelijk!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 14:27:47

Ik begrijp dat je het zeer vervelend vindt, maar in deze tijdens is het zo druk dat je gemakkelijk dingen vergeet. Voor jou is dat super irritant, omdat het voor jou heel belangrijk is, maar daaraan denken de mensen niet, hé...

Groetjes
Ellen

An
23-7-2011
 Meld misbruik14-1-2011 15:46:21

Gewoon de mensen opbellen die nog niet bevestigd hebben.. dit waren wij van plan!

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik14-1-2011 18:18:03

Het aantal mensen die nog moet bevestigen van de receptie is zo groot dat ik het ontzie om deze allemaal op te bellen.
Ik heb ondertussen een mail verstuurd naar deze mensen, laat ons hopen dat ze zo snel mogelijk iets laten weten.

Stephanie
5-2-2011
 Meld misbruik14-1-2011 22:13:53

hei!
wij trouwen op dezelfde dag zo leuk!
wij hebben net hetzelfde probleem... nu ja we bellen de mensen dan maar op, of sturen een mailtje....
succes!

Rieke
5-2-2011
 Meld misbruik15-1-2011 12:51:24

Hey stephanie, hoeveel mensen heb je uitgenodigd ?
Tegen wanneer moesten ze bevestigen?
Hoeveel moet je er zelf nog contacteren?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...