Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderfeest

14-1-2011 16:15:08
Hey,

Wij hebben zelf 2 kindjes en hadden zo het idee om ook de kinderen van onze vrienden in ons feest te betrekken. Ik zat zo te denken om na de viering iedereen uit te nodigen + kids voor een receptie met wat animatie. We zouden onze vrienden dan graag terug vragen voor het dessertbuffet en avondfeest. Maar is dit niet te omslachtig? Hebben jullie dat anders opgelost? Tips voor (goedkope) animatie? En wat bij slecht weer?

Sofie

sofie
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 513

joke
13-8-2011
 Meld misbruik14-1-2011 20:31:57

lijkt me een super leuk idee, jullie dag zal uiteraard wat drukker zijn
maar de kinderen en de vrienden zullen het vast en zeker tof vinden.
Je vind op het net leuke overdekte sprinkastelen die dus zowel bij goed als
slecht weer kunnen dienen, iemand die de kindjes sminkt is meestal ook
niet zo heel duur en vinden de meeste kids geweldig.
Je moet maar denken kinderen zijn vlug tevreden zeker met een hoop
andere kinderen in de buurt hebben ze niet veel nodig, wij hebben op
onze babyborrel alle kids zo een stokje gegeven met een ballon aan, het
simpelste van het simpelste inderdaad maar ze hebben er wel een hele
namiddag mee gespeeld, en waren er allen gelukkig mee dat hij erna ook
nog mee naar huis mocht, net hetzelfde met belleblaas, kost niet veel is
heel eenvoudig maar in groep vinden ze het allen leuk.

groetjes en veel plezier op jullie dag

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik14-1-2011 21:38:32

Iemand die schminkt vinden kinderen inderdaad meestal geweldig, ballonnen ook. Wat je ook kan doen is een bellenblaasmachine zetten, dat kost niet zoveel en dat blaast superveel bellen, vinden ze gegarandeerd geweldig.

Als er veel kleine kindjes bijzitten is iets makkelijks knutselen ook altijd leuk, zelfs kleurboeken doen het goed!

Wat ik ook al eens gedaan heb met kinderen is een taart versieren, ieder kind mocht dan zijn stuk taart naar eigen wens versieren. Je kan dit bijvoorbeeld ook met cupcakes doen, gekleurd glazuur, zilveren bolletjes, suikerconfetti en je kan al heel veel doen, je hebt dan wel best een eigen lokaaltje zodat je op je gemak kan bezig zijn met de kinderen (sommige mensen ergeren zich ook aan luidruchtige kinderen dusja).

Als je wil, mag je altijd een priveberichtje sturen, ik heb nog wel enkele ideetjes want werk al jaren als animator met kinderen maar al mijn ideetjes zou een beetje veel worden.
Misschien moet je eerst een concept bedenken en een locatie geven.

Wat ook belangrijk is, hoeveel mag het kosten?
Een springkasteel is heel leuk maar als er heel kleine kindjes en grotere kinderen bij zijn, is dit niet zo ideaal. En een springkasteel is ook niet goedkoop en bij slecht weer ook niet echt aangenaam, sommige zijn wel overdekt maar de kindjes moeten er ook nog naartoe gaan en hun schoentjes in de regen laten staan.

Sowieso gaat het een extra regeling zijn maar wel een heel tof initiatief van jullie!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik15-1-2011 14:33:25

Ik denk dat het voornaamste hier inderdaad al gezegd is: kinderen hebben niet zoveel nodig om te spelen, als ze mekaar hebben. Met een aparte hoek of ruimte heb je natuurlijk wat meer mogelijkheden om ze bezig te houden. Inderdaad, knutselgerief enzo, maar misschien toch iemand zoeken in de kring die zich graag met de kindjes bezig houdt, zodat ze 's avonds niet als potjes verf naar huis moeten. Wij nodigen 's middags voor een uitgebreidde receptie iedereen uit met de kindjes en kijken ook uit voor bedankjes aangepast voor de kindjes (weet nog niet juist wat, maar bellenblaas of zo lijkt me inderdaad leuk). Avondfeest wordt bij ons heel intiem, we gaan met de suite zonder de kindjes gaan eten naar een B&B. Dat is dan ons moment. dus 'S middags voor de kids en 's avonds voor ons. Iedereen tevreden denk ik dan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...