Terug naar overzicht
Hey Rieke Tis niet zo lang meer voor jou he! Al de kriebels? Wij hebben beslist om geen receptie te geven voor het avondfeest. Allez, ik wil zeggen, geen dubbele receptie. Wij hadden slechts een man of 20 om dan zogezegd terug naar huis te sturen en dan hebben we gezegd, allemaal blijven voor het avondfeest. Op dit momend zitten we rond de 180 maar aangezien we in de zomer trouwen net na het groot verlof, vertelde de feestzaal ons om ervan uit te gaan dat 15% niet zou kunnen komen wegens (andere trouw, vakantie, etc). Groetjes, Annelore
Avondfeest: +/- 100 personen Dansfeest: +/- 30 personen Receptie (op zondag): +/- 60 personen
Receptie +-70 avondfeest +-60
Hoi Rieke, wij hebben ook geen dubbele receptie. Avondfeest 170p
hier ook geen receptie 160 man
eerste receptie: 100 man tweede receptie met walking dinner: 135 man
receptie +- 86 avondfeest met diner +- 170
Geen receptie voor ons, wel een avondfeest met BBQ. Zitten rond de 200 genodigden, aangezien het tijdens de zomervakantie is lijkt het me raar dat iedereen er zal zijn.. dus ben benieuwd hoeveel er gaan komen..
Bij ons hebben vooral veel genodigden van de receptie afgezegd.. Nuja, des te goedkoper voor ons zeker.
Receptie: +/- 100 man Avondfeest: +/- 110 man
receptie ( zowel mensen die een glaasje drinken en de mensen die blijven voor het eten): 370 avondfeest (het is een soort van tuinfeest): 200
Wij hebben een 150-tal gasten voor de receptie en een 240-tal voor ons avondfeest (dansfeest)
Receptie: 60 Diner + avondfeest: 120
Receptie 118, tweede receptie met diner en dansfeest 87, dessertbuffet en dansfeest 30
Bij ons iets alternatiever, receptie (uitgebreid) voor iedereen zitten we ongeveer al aan 150 genodigden. 'S avonds in beperkte kring naar een B&B (suite zonder de kinderen): normaal 19 personen. Is wel al mijn partner zijn 2de huwelijk en we hebben samen ook al 3 kinderen. Daarom dit iets aangepast programma.
hier 1 receptie gewoon aansluitend aan feest: 65 P vanaf dessertbuffet: 35 P
Wij doen ook geen aparte receptie. Diner met naaste familie en getuigen : 30 p aansluitend dessertenbuffet met dansfeest komen er nog eens +/-100 p bij In totaal zouden we s'avonds dan met zo'n 130 à 140 personen zijn