Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

21-3-2006 11:24:17
Hallo bruidjes,

Ik heb een vraagje. Ik ga dit weekend kijken vor trouwschoenen. Hoe zijn jullie zeker dat het kleur enzo perfect aansluit bij de jurk? Nemen jullie een foto mee of een lapje stof ? Graag tips ?

groetjes
Ann-Sophie

Ann-Sophie
9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 436

K
9-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 11:59:34

Ik heb de mijne gekocht in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht. Toen ik mijn kleed koos, heb ik daar meteen schoenen op gepast.

Volgens mij is het op een foto moeilijk te zien. Ik zou dan eerder een lapje stof meenemen.

groetjes,

marjolijn

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik21-3-2006 12:06:12

Hallo Ann-Sophie

Ik had een lapje stof van mijn jurk mee. zo wist de verkoopster exact welke schoenen ze kon uithalen.

Bij mijn eerste pas was iedereen het over eens, dat ze fantastisch pasten bij mijn jurk !!

Groetjes

Lien
26/05/06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 12:49:25

Hey,

ik heb ze ook samen met mijn kleed gekocht. Het waren wel suiteschoenen, koperkleurig... Maar ik zou een lapje stof meenemen, dan zie je exact de kleur, want een foto geeft toch altijd een ander effect.

Groetjes,
Lieve

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik21-3-2006 12:56:02

Hoi Ann-Sophie

Ik heb mijn kleed gekocht bij La Sposa en daar kreeg ik 2 lapjes stof mee (voor schoenen en eventueel bruidsboeket)
Ik heb mijn schoenen gekocht bij gabrielli in Roeselare en daar hebben ze alle kleuren en modellen, dus ik was écht wel blij dat ik die stof meehad, anders ging ik zeker beginnen twijfelen xxxxx

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik21-3-2006 13:08:03

Ann-Sophie,

Tenzij je een heel speciale kleur hebt, lukt het ook vrij aardig zonder lapje stof. Ik ben bij Van Loock in Zandhoven geweest, zei dat ik een ivoor kleurige jurk had en mijn schoenen blijken exact dezelfde kleur als mijn jurk. Nu de schoenen die ik kocht worden gemaakt door dezelfde fabricant als raffaeli en mijn jurk is ook van dit merk dus er kon moeilijk iets mis gaan.

succes en zoek een makkelijk paar uit want het wordt ongetwijfeld een lange dag.

ine

petra
20-5-2006
 Meld misbruik21-3-2006 13:54:34

Ik heb een Linea raffaelli jurk en heb mijn schoenen bij 'van loock' gehaald die dus het merk 'Luca renzi' verkopen, dit is dezelfde fabrikant dus (zoals ineke al zei). Dat is erg gemakkelijk!

Elke
12-8-2006
 Meld misbruik22-3-2006 13:52:35

Hey Ann-Sophie,

ik ben zaterdag mijn trouwschoenen gaan kopen. Ik had ook een stukje stof van mijn kleed bij, maar daaraan kon ik echt niet zien welke er het beste bij zouden passen. Aangezien ik de verkoopster in de schoenwinkel erg goed ken, mocht ik van elk paar één schoen meenemen naar de bruidswinkel waar ik mijn bruidskleed gekocht heb en ben ik ze er gewoon gaan onder houden.
Ik weet dat niet iedereen zoiets kan doen, maar ik wou het maar eventjes laten weten... Soms kan je niet echt doen met een klein stukje stof van je kleedje...

Groetjes
ELKE 12-08-2006

Ann-Sophie
9-9-2006
 Meld misbruik28-3-2006 14:52:42

Bedankt iedereen ! Ik ga zeker dat lapje stof meenemen en misshien als blijkt dat het kleur toch niet helemaal past mag ik nadien wel ruilen...ik ga normaal ook naar Gabrieli in Roeselare gaan, naar 't schijnt is daar een zéér grote keuze en zal ik dus mijn goesting wel vinden...binnen 2 weken gaan we passen !! Spannend !!!

groetjes
Ann-Sophie
09/09/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...