Terug naar overzicht
Astrid, zoals je schrijft: het is een droomlocatie! Bij prachtig weer heb je via het terras een schitterend zicht op de tuin en de fontein! Van bediening is alles tot in de puntjes verzorgd evenals het lekkere eten. Daarenboven zal Mieke jullie vol enthousiasme ontvangen! Het is wel zo dat je voor de maaltijd in de benedenverdieping zit, en voor het dansfeest op de verdieping erboven. Maar normaal is dat geen probleem, want tijdens het dansfeest kunnen de genodigden gerust bij iemand anders gaan zitten... Alvast veel suc6!
Dank je wel voor je reactie! We gaan eens een afspraak maken en kijken hoe dat zit met die boven-en benedenverdieping :-)
Hey, Kasteel Van aertrijcke is ook zo een top locatie :-)
prachtlocatie (wel geen ervaring mee)
Hey, Wij waren vorig jaar in mei te gast op een trouw in 't kasteel. Inderdaad een mooie tuin en lekker eten, maar ik vond de zaal nogal ouderwets en bovendien vond ik het niet leuk dat het dansfeest in een andere zaal was, heeft de sfeer een beetje gebroken. Elk zijn mening natuurlijk!
Mja ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het de sfeer een beetje breekt als je zo geforceerd met 'het dansfeest' moet beginnen en niet gewoon van de tafel naar de dansvloer kan gaan. Nu zaterdag gaan we eens kijken hoe dat zit.